۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین استقبال پرشور مردم از برگزاری همایش انتخاب لیست شورای شهر/ نتایج نهایی بزودی اعلام می‌شود
کد خبر: ۲۴۳۳۵۸ نویسنده: جواد قدوسی فر تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۰ ساعت: ۹:۳۷ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی همایش مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قزوین اعلام کرد:

استقبال پرشور مردم از برگزاری همایش انتخاب لیست شورای شهر/ نتایج نهایی بزودی اعلام می‌شود

دبیر اجرایی همایش مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قزوین بیان کرد: این انتخابات در روز جمعه با حضور پرشور خانم‌ها و آقایان برگزار شد و نتایج آرا روز یکشنبه مشخص شده و نتایج نهایی رو دوشنبه اعلام می‌شود.

استقبال پرشور مردم از برگزاری همایش انتخاب لیست شورای شهر/ نتایج نهایی بزودی اعلام می‌شود
جواد قدوسی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: نیروهای انقلابی برای بازپس گیری انقلاب از دست نااهلان دور هم جمع شدند و تشکل بزرگی از متدینین و حوزی‌های و دانشگاهیان تشکیل شد که یکی از جایگاه‌های مهم برای حضور انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا بود.

دبیر اجرایی همایش مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین در ادامه افزود: یکی از اهداف جمنا خدمت به مردم با روحیه انقلابی در حوزه‌های مختلف است که این موضوع با تدبیر و تعقل انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بحث انتخابات از مسیرهای مهمی است که باید نیروهای انقلابی دور هم جمع شده و اجازه ندهند این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.

قدوسی‌فر اذعان کرد: جمنا در مورد موضوع انتخابات شوراها در استان به صورت مستقیم ورود پیدا نکرد بلکه هیأت امنای استانی این جبهه مردمی تصمیم به ورود به انتخابات شورای شهر گرفتند.

صدور کارت برای 3500 نفر
وی اضافه کرد: پس از تایید کاندیداهای انتخابات شورای شهر افرادی لیست افرادی که خود را نیروی ارزشی معرفی کردند، تهیه شد و با برگزاری جلسه‌ای این 64 نفر درباره اقدام جمنا در این حوزه توجیه شدند و میثاق نامه ای امضا شد.

این مسئول عنوان کرد: برای نظرسنجی انتخاب بین این 64 نفر نامزد شورای شهر کارت‌هایی صادر شد تا اعضای جبهه مردمی به آن رأی دهند، این انتخابات روز جمعه 8 فروردین ماه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برای 3500 نفر جهت شرکت در انتخابات کارت صادر شد، بیان کرد: آرای محفوظه ما بیش از 2هزار نفر بود که این انتخابات با حضور هیأت نظارت و اجرایی با حضور روحانیت قزوین برگزار شد و از سوی هر کاندیدا فردی برای حضور سر صندوق حضور داشت.

قدوسی فر بیان کرد: این انتخابات در روز جمعه با حضور پرشور خانم‌ها و آقایان برگزار شد و نتایج آرا روز یکشنبه مشخص شده و نتایج نهایی رو دوشنبه اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: لیست شورای شهر آینده 9 نفر اعلام شدند که با 4 نفر علی البدل به 13 نفر افزایش می‌یابد که ما هم در لیست نهایی جبهه مردمی 13 نفر رو معرفی خواهیم کرد.
انتهای پیام/2002



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان