۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ایمان و اعتقاد به اسلام ناب محمدی، بارزترین ویژگی ارتش ایران است
کد خبر: ۲۴۱۲۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۹ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

ایمان و اعتقاد به اسلام ناب محمدی، بارزترین ویژگی ارتش ایران است

استاندار قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح، اعتقادات و ایمان ارتش ایران را بارزترین ویژگی در مقایسه با ارتش سایر کشورها نامید.

ایمان و اعتقاد به اسلام ناب محمدی، بارزترین ویژگی ارتش ایران است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، رژه نیروهای مسلح استان قزوین به مناسبت روز ارتش، صبح امروز(سه شنبه) در برابر لشگر 16 زرهی قزوین با حضور فرماندهان نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش و مسئولین استانی برگزار شد.
فریدون همتی، استاندار قزوین پیش از اجرای رژه ابراز کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح ایران، در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارد.
وی افزود: ارتش در وفاداری به امام امت و ملت در انقلاب اسلامی تاریخ گهرباری دارد و ارتش جمهوری اسلامی در جهان بلند آوازه است.
استاندار قزوین یادآور شد: امروز دشمنان بر امنیت کشور ایران و همچنین بر اقتدار نیروهای مسلح کشور حسد می‌ورزند و تلاش می‌کنند امنیت را که بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی است، دچار خدشه کنند.
وی تاکید کرد: امروز دشمن با ناامن کردن کشورهای همسایه ایران به دنیال تحت شعاع قرار دادن امنیت ایران است اما نیروهای مسلح با پشتیبانی مردم و رهبری مقام عظمای ولایت این امکان را از دشمن گرفته‌اند.
همتی ‌‌‌اعلام کرد: بزرگترین ویژگی متمایز کننده ارتش ایران از سایر ارتش‌ها، ایمان نیروهای مسلح است.
وی اضافه کرد: اگرچه ممکن است سایر کشورها تکنولوژی‌های متعددی برای دفاع و جنگ داشته باشند اما مهم‌ترین سلاح ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، اعتقاد و ایمان به اسلام و تشیع است.
استاندار در ادامه گفت: این ایمان و اعتقاد در کنار داشتن فرمانده مقتدری چون مقام معظم رهبری، موجب شده دشمنان قدرت رویارویی با ایران را نداشته باشند.
وی عنوان کرد: همین اعتقاد به ارزش‌های اسلامی موجب شده که جوانان ما در فراتر از مرزهای ایران مشغول نابودی دشمنان اسلام باشند.
همتی ابراز کرد: هیچ سلاحی قوی‌تر از این ایمان و اعتقاد نیست زیرا موجب می‌شود که کشته شدن در راه اسلام برای سربازان اسلام افتخار شهادت محسوب شود.
وی در پایان یادآور شد: این ویژگی در ارتش سایر کشورها نیست و کمتر شاهد چنین رویکردی در نیروهای مسلح جهان هستیم.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان