۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قدردانی ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال آیت‌الله باریک بین از مردم قزوین
کد خبر: ۲۳۹۸۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۱ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

با صدور بیانیه ای اعلام شد؛

قدردانی ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال آیت‌الله باریک بین از مردم قزوین

ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال آیت‌الله باریک بین با صدور بیانیه ای از مردم قزوین برای حضور در مراسم تشییع این عالم بزرگوار قدردانی کرد.

قدردانی ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال آیت‌الله باریک بین از مردم قزوین
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال و بیت آیت الله باریک بین در بیانیه ای مشترک از حضور مردم مؤمن و متدین استان قزوین در مراسم تشییع و ترحیم تشکر و قدردانی کردند.


متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در این بیانیه آمده است: خدای متعال را شاکر و سپاسگزاریم که داغ و تسلی فقدان پدر معنوی استان حضرت آیت‌الله باریک‌بین را با محبت و ابراز همدردی مردم شریف و شهیدپرور استان التیام بخشید. بی‌شک حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و ترحیم ایشان علاوه بر اینکه در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد در پیشگاه باری‌تعالی نیز مأجور و مشکور خواهد بود.

ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال و بیت آیت‌الله باریک‌بین برخود فرض می‌داند از محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید و علمای اعلام، رؤسای قوای سه‌گانه، رئیس محترم مجلس خبرگان و دیگر مسئولین کشوری و لشکری که با پیام خود تسلی‌بخش داغ فقدان آن یار سفرکرده بودند قدردانی نماید.

در ادامه این بیانیه می‌افزاید: همچنین لازم است از حضور یکایک شرکت‌کنندگان در مراسم به‌ویژه رئیس محترم دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی که با حضور خود و قرائت پیام ایشان بر شکوه مراسم افزودند و نیز نماینده محترم ویژه رئیس‌جمهور تشکر نماییم.

در کنار تشکر از مردم مؤمن و متدین استان قزوین، از تمام کسانی که به هر نحو در تدارک، اطلاع‌رسانی، نظم‌بخشی و امنیت این مراسم تلاش و سعی خود را مبذول کردند سپاسگزاری می‌کنیم.

خدای متعال جایگاه آن عالم ربانی را متعالی گرداند و به همه بزرگواران اجر جزیل عنایت فرماید.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
۲۱فروردین۱۳۹۶

ستاد برگزاری مراسم ارتحال
بیت آیت‌الله باریک‌بین
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان