۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مجموعه کتاب‌های «شهر پاک من »منتشر شد
کد خبر: ۲۳۹۳۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۹ ساعت: ۱۱:۲۹ ↗ لینک کوتاه

به همت سازمان مدیریت پسماند قزوین؛

مجموعه کتاب‌های «شهر پاک من »منتشر شد

به همت واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین مجموعه کتاب‌های «شهر پاک من »منتشر شد.

مجموعه کتاب‌های «شهر پاک من »منتشر شد
آرش شایسته نیا مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با آغاز بکار ششمین جشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی مجموعه کتاب های مصور«شهر پاک من»در سه جلد چاپ و منتشرشد.
 
وی در ادامه افزود: این سه جلد کتاب در سه محور «مدیریت سبز»، «مدیریت سبز در طبیعت» و «مدیریت سبز در خانه» است و همان گونه که در پیش گفتارها نیز آمده است، در هر یک از این سه کتاب، داستان‌هایی از زبان کوکان نقل می‌شود که سعی دارند با قلمشان نشان دهند که یک مدیر سبز هستند.

این مسئول ادامه داد: تمامی داستان های مصور این سه جلد حاصل کار گروهی دانش آموزان مقاطع سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی شهر قزوین است و تصاویر داستان‌ها نیز منتخبی از نقاشی‌هایی هستند که کودکان در غرفه آموزشی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در جشنواره بازی و اسباب بازی سال 1395 با موضوع «زمین پاک و شهر پاکیزه»کشیده بودند.

وی تصریح کرد: مجتبی منتظری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین نیز در صفحه نخست کتاب آورده است؛ کودکانه‌ها هماره در ورای صورت ساده خود دنیایی از مفهومند، خواه نوشته باشد و خواه تصویر.شعری ساده یا داستانکی دست و پا شکسته؛ حامل پیامند، پیامی ناب و برآمده از درونی زلال.

شایسته نیا اذعان کرد: کتاب‌های "شهر پاک من " که با تلاش واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین توسط انتشارات سایه گستر به زیو طبع آراسته و روانه بازار کتاب شده است. در قطع خشتی، ویژه گروه سنی«ب»و«ج» و با موضوع «بهداشت محیط زیست»است که کار ویرایش آن را "فاطمه بیگم سکاکی" به عهده داشته است.

وی در پایان افزود: از این مجموعه سه جلدی در نمایشگاه بازی و اسباب بازی سال جاری استقبال بسیار خوبی شد و مدیران مهد کودک ها و مراکز پیش دبستانی و دبستانی می‌توانند جهت تهیه و توزیع آن به واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین مراجعه نمایند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان