۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم فرآورده فاسد از چرخه مصرف خارج شد
کد خبر: ۲۳۹۳۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۹ ساعت: ۸:۴۹ ↗ لینک کوتاه

در طول طرح نظارت نوروزی؛

بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم فرآورده فاسد از چرخه مصرف خارج شد

در طول طرح نظارت نوروزی ۳۰ واحد متخلف به مراجع غذایی معرفی شده و بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم فرآورده فاسد از چرخه مصرف خارج شد.

بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم فرآورده فاسد از چرخه مصرف خارج شد
دکتر عیسی غیاث یزدی رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: گشت‌های مشترک نوروزی دستگاه‌های نظارتی استان با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در ایام نوروز انجام گرفت.

وی افزود: علاوه بر بازدیدهای منظم روزانه کارشناسان نظارت دامپزشکی این شهرستان از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها، که با هدف تشدید نظارت بر مراکز خدمات رفاهی جاده ای در ایام نوروز انجام شد، اکیپ‌های گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی (ادارات دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، بهداشت، صنعت، معدن و تجارت و میزاث فرهنگی و گردشگری) ایجاد شد.

این مسئول اذعان کرد: در گشت‌های مشترک اداره دامپزشکی با سایر دستگاه‌های نظارتی بیش از 19 مجتمع خدمات رفاهی و تالار، 15 واحد شیرینی فروشی، 3 واحد اغذیه فروشی، 9 واحد سوپر مارکت و 3 واحد لبنیاتی سطح استان توسط کارشناسان حاضر در این اکیپ‌ها مورد بازدید قرار گرفت که بر این اساس یک رستوران بین راهی و یک واحد فست فود به جهت نداشتن شرایط بهداشتی پلمپ شدند.

دکتر یزدی خاطرنشان کرد: در طول طرح نوروزی نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی دامپزشکی شهرستان قزوین بیش از 850 مورد بازرسی از رستوران‌ها و مراکز عرضه (مرغ، ماهی و گوشت قرمز) صورت گرفت که 30 واحد متخلف به مراجع غذایی معرفی شده و بیش از 1500 کیلوگرم فرآورده فاسد از چرخه مصرف خارج شد.

وی همچنین از شهروندان خواست هرگونه گزارشی در زمینه عرضه غیر بهداشتی فرآورده خام دامی را سریعا از طریق سامانه پیامکی 50001512 به دامپزشکی قزوین اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان