۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین به عملکرد مدیران دستگاه‌های استان نمره ۱۴ می‌دهم
کد خبر: ۲۳۸۷۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۵ ساعت: ۱۴:۳۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در جلسه شورای اداری:

به عملکرد مدیران دستگاه‌های استان نمره ۱۴ می‌دهم

استاندار قزوین در جلسه شورای اداری بیان کرد: به عملکرد مدیران دستگاه‌های استان نمره ۱۴ می‌دهم زیرا فضا برای کارها زیاد است و ظرفیت برای عمل بسیار؛ ما باید موضوع توجه به تولید داخلی فرهنگ سازی کنیم تا کالای خارجی خریدار و مصرف کننده کمتری داشته باشد.

به عملکرد مدیران دستگاه‌های استان نمره ۱۴ می‌دهم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در اولین جلسه شورای اداری سال 96 در سالن اجتماعات شهید امامی اظهار کرد: در برجام و مذاکرات به موفقیت رسیدیم و حقانیت ایران در جهان به اثبات رسید که ایران خطر جهانی ندارد و دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست و پرونده ما از شورای امنیت خارج شد.

وی ادامه داد: ما در برابر دشمن کوتاه نمی‌آییم و هرگز امیدمان به انها نیست و این حرف بی ربطی است؛ نباید به دست دشمن بهانه دهیم و باید منصفانه قضاوت کنیم.

این مسئول تصریح کرد: امروز تولیدکنندگان به خوبی می‌فهمند نتایج برجام یعنی چی؟ در حوزه هسته ای نیز با سیاست دولت مقتدرتر از گذشته هستیم.

وی بیان کرد: ترامپ آدم احمقی نیست، می‌فهمد برجام به نفع ایران و به ضرر آمریکاست و برجام فرصت طلایی برای ایران است؛ اما نباید اینگونه بگوییم بلکه باید مطالبات خود را از دشمن افزایش دهیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه ما در صحنه بین المللی به همه خواسته‌های خود رسیدیم، عنوان کرد: با وجود مبارک رهبری و سیاست‌های درست و هوشمندانه ایشان؛ جمهوری اسلامی در هیچ صحنه ای ذلیل نخواهد شد و سربلند از همه توطئه‌ها بیرون می‌آید.

وی بیان کرد: تذکرات نماینده ولی فقیه برای ما نعمت است و عاملی خواهد بود تا نقاط ضعف را ببینیم و آنها را حل کنیم.

همتی ابراز کرد: به عملکرد مدیران دستگاه‌های استان نمره 14 می‌دهم، زیرا فضا برای کارها زیاد است و ظرفیت برای عمل بسیار؛ ما باید موضوع توجه به تولید داخلی فرهنگ سازی کنیم تا کالای خارجی خریدار و مصرف کننده کمتری داشته باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان