۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شناسایی و برخورد با۳۱ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در استان
کد خبر: ۲۳۸۶۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۵ ساعت: ۷:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور اراضی قزوین خبرداد:

شناسایی و برخورد با۳۱ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در استان

مدیر امور اراضی استان قزوین گفت: در تعطیلات نوروز ی امسال ۲۳ هزار و ۷۲۶ کیلومتر از اراضی کشاورزی استان قزوین مورد گشت زنی اکیپ‌های حفاظتی این سازمان قرار گرفت و ۳۱ مورد ساخت ساز غیرمجاز شناسابی شد.

شناسایی و برخورد با۳۱ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در استان
رضا افلاطونی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طی 14 روز گذشته بیش از 23726کیلو متر از اراضی کشاورزی استان مورد بازرسی و کشت زنی اکیپ‌های حفاظت اراضی کشاورزی قرار گرفت که طی این مدت 31 مورد ساخت ساز غیرمجاز شناسایی و برخورد شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین افزود: این تعداد ساخت ساز غیرمجاز 28 مورد منجر به صدور اخطار توقف عملیات و صورت مجلس جهت ارجاع به مراجع قضایی و سه منجر اجرای تبصره۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی شد.

افلاطونی افزود: طی این مدت 455 مورد گشت زنی توسط اگیپ های کشت حفاظتی این مدیریت انجام شده است .

وی ادامه داد: در طی تعطیلات نوروزی امسال 918 نفر بار نیروی حفاظتی وظیفه گشت زنی و صیانت از اراضی کشاورزی را برعهده داشتند.

افلاطونی با اشاره به ضرورت صیانت از اراضی کشاورزی یادآور شد: با توجه به اینکه زمین عرصه تولید و حفاظت از آن جزئی از مصادیق اقتصاد مقاومتی می‌باشد، طی این مدت 109 مورد تماس تلفنی با سامانه ارتباط مردمی 131 امور اراضی استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف سامانه 131 دادن مشاوره به مردم است، ادامه داد: کارشناسان سامانه 131 با آگاهی از همه امور مرتبط با حوزه زمین راهنمای‌‌های لازم را در ایام تعطیلات نوروز به مردم ارائه می‌دهند.

این مسئول اقدامات ترویجی آموزشی؛ توزیع بروشور و نصب بنر در معابر پر تردد و گلوگاه‌های سطح شهر و روستا توسط اکیپ گشت حفظ کاربری را از دیگر فعالیت‌های این مدیریت در تعطیلات نوروز برشمرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان