۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۳۰۰ بازرس در استان فرآیند انتخابات را کنترل می‌کنند
کد خبر: ۲۳۷۸۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۷ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیأت بازرسی انتخابات قزوین:

۳۰۰ بازرس در استان فرآیند انتخابات را کنترل می‌کنند

رئیس هیأت بازرسی انتخابات قزوین بیان کرد: هیأت‌های بازرسی در شهرستان‌های مختلف استان تشکیل شده است و ۳۰۰ بازرس فرآیند انتخابات را در استان کنترل می‌کنند.

۳۰۰ بازرس در استان فرآیند انتخابات را کنترل می‌کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی رئیس هیأت بازرسی انتخابات قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در استانداری قزوین اظهار کرد: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی نشانگر حضور پرشور مردم در حوزه‌های تصمیم گیری کشور است.

وی در ادامه افزود: برنده اصلی انتخابات مردم هستند؛ زیرا صاحب اصلی نظام آنها می‌باشند، در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا که از 30 اسفندماه ثبت نام آن شروع شده بود هدف ما فراهم آوردن بسترهای لازم برای حضور همه جریان‌ها و گروه‌های فکری است.

این مسئول اذعان کرد: در روند ثبت نام شرایط برای حضور همه سلایق فکری فراهم بود و هیچ گروهی نمی‌تواند ادعا داشته باشد که شرایط حضور را نداشته است.

وی در پایان گفت: هیأت‌های بازرسی در شهرستان‌های مختلف استان تشکیل شده است و 300 بازرس فرآیند انتخابات را در استان کنترل می‌کنند تا در 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگ زرین دیگری از انتخابات در کشور رقم زده شود.

در انتخابات باید از نگاه سلیقه‌ای و جناحی دوری کنیم
در ادامه این نشست سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس ابراز کرد: نامگذاری سال جدید به سال اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید از سوی رهبر معظم انقلاب وظیفه ما را در قزوین که یک استان صنعتی است، دوچندان کرده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در انتخابات سال جاری شاهد حضور حداکثری داوطلبان شوراهای شهر و روستا بودیم که در این بین حضور بانوان برای شرکت در این انتخابات بسیار چشمگیر بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: در کل کشور از 280 هزارنفر ثبت نام کننده 93 درصد آقا و 6 درصد خانم حضور داشتند که در استان قزوین نیز همین آمار قابل مشاهده است و راه طولانی برای استفاده از توانمندی‌های زنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی وجود دارد.

وی با بیان اینکه پارلمان محلی جایگاه موثری در کشور دارد، عنوان کرد: مصوبات شوراهای شهر و روستا در قانون قابلیت اجرایی دارد و مردم باید با انتخاب اصلح خود عامل رشد شهری و انتخاب مدیران شایسته برای شهر شوند.

زرآبادی در پایان اذعان کرد: در انتخابات باید از نگاه سلیقه‌ای و جناحی دوری کنیم تا شاهد حضور حداکثری در روز انتخابات و در پای صندوق‌های رأی باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان