۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین افشای زمین‌خواری‌ها از سوی صدا و سیما بسیار ارزشمند بود
کد خبر: ۲۳۷۷۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۶ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

افشای زمین‌خواری‌ها از سوی صدا و سیما بسیار ارزشمند بود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که افشای زمین‌خواری‌ها از سوی صدا و سیما بسیار ارزشمند بود، گفت: قطعاً اقداماتی که در حوزه مبارزه با زمین‌خواری صورت گرفته است، بی نتیجه نخواهد ماند.

 افشای زمین‌خواری‌ها از سوی صدا و سیما بسیار ارزشمند بود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار نوروزی مدیر کل و جمعی از کارکنان صدا و سیمای مرکز قزوین، با تقدیر از خدمات این مرکز اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه برنامه‌سازیِ صدا و سیما به وجود آمده است که جای تقدیر دارد اما در حوزه محتوایی نیازمند تحولات بیشتری هستیم.

وی توجه به «صداقت» را ضرورت کار رسانه‌ای در جامعه دینی دانست و افزود: رسانه‌ها علاوه بر این که باید کار صادقانه را سرلوحه فعالیت رسانه‌ای خود قرار دهند، باید از میان حرف‌های صادقانه بهترین آن‌ها را به مردم منتقل نمایند.

امام جمعه قزوین با تأکید بر این‌که رسانه‌ها در جامعه دینی باید مبلغان رسالت‌های الهی باشند، خاطرنشان کرد: از نگاه دینی بندگان فرهیخته کسانی هستند که مبلغان رسالت‌های الهی باشند و برای انجام این رسالت از هیچ کسی جز خدا واهمه نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این‌که آن‌هایی که در مسیر تحقق رسالت‌های الهی واهمه ندارند، اجر و پاداش آن را از خداوند دریافت می‌کنند، یادآور شد: امام خمینی (ره) در ابتدای کار مبارزاتی خود، رسانه‌ای جز زبان و بیانشان نداشتند اما به خاطر این‌که هدفشان در راستای اهداف دین قرار داشت، موفقیت بزرگی را بدست آوردند.

وی اضافه کرد: رژیم شاه رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای متعددی در اختیار داشت اما رسانه امام (ره) صدور اعلامیه بود که آن هم با سختی‌های فراوان به دست مردم می‌رسید.

عابدینی به تحولات مطلوب رسانه‌ای در کشور و استان پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز شاهدیم که به برکت انقلاب اسلامی رسانه‌ها در خدمت اسلام و قرآن قرار گرفته‌اند که باید به خوبی از این فرصت برای تحقق کامل آرمان‌های الهی و دینی بهره ببریم.

امام ‌جمعه قزوین اقامه دین را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها در راستای تحقق اهداف و رسالت‌های دینی معرفی و تأکید کرد: باید محصول کار صدا و سیما، ارائه سبک زندگی دینی به مردم باشد چرا که این شاخصه، یکی از شاخصه‌های اقامه دین در جامعه است.

وی در ادامه به شاخصه‌های دیگر اقامه دین اشاره و عنوان کرد: خروجی کار رسانه‌ها باید به تحکیم پایه‌های اعتقادی، عبادی و بندگی مردم منتهی شود تا در نهایت شاهد اصلاح مشکلات اخلاقی و ترویج رفتارهای مناسب در جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افشای زمین‌خواری از سوی صدا و سیما در سال گذشته را یکی از اقدامات بسیار خوب و ارزشمند دانست و اظهار کرد: قطعاً اقداماتی که در حوزه مبارزه با زمین‌خواری صورت گرفته است، بی‌نتیجه نخواهد ماند.

عابدینی در پایان گفت: همه موظف هستیم در مقابل کسانی که در مقابل قانون می‌ایستند و با قانون‌خواری تلاش می‌کنند به حقوق ملت تعدی نمایند، ایستادگی کنیم و در این راستا ائمه جمعه، ائمه جماعت و رسانه‌ها رسالت مهمی را بر عهده دارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان