۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تشرف گردگشگران خارجی به بقاع متبرکه استان قزوین+تصاویر
کد خبر: ۲۳۷۵۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۴ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

در ایام نوروز صورت می‌گیرد؛

تشرف گردگشگران خارجی به بقاع متبرکه استان قزوین+تصاویر

در ایام نوروز گردگشگران خارجی از بقاع متبرکه استان قزوین بازدید می‌کنند.

تشرف گردگشگران خارجی به بقاع متبرکه استان قزوین+تصاویر
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  از دوخت چادر ویژه گردشگران خارجی جهت ورود به امامزادگان و بقاع متبرکه در طرح نوروزی آرامش بهاری خبر داد.
 
وی اذعان کرد: در راستای حجاب اسلامی و معرفی چادر به عنوان نماد حجاب اسلامی کامل اقدام به خرید و توزیع چادر برای رعایت حجاب بازدیدکنندگان از امامزاده‌ها را از طرح‌هایی است که اقدام به خرید و دوخت ان نمودیم تا موجب صیانت از فضای معنوی اماکن دینی شویم.

این مسئول افزود: تاکنون بالغ بر 2000 هيأت امناء –خادمين افتخاري – مديران داخلي – روحانيان فرهنگي – ائمه جماعات و خادمين رسمي تماما در خدمت مسافران نوروزي و گردشگران در اين ايام بودند، هستند تا اين عزيزان بتوانند از فضاي لازم و موجود اين اماكن متبركه به نحو احسن بهره برداري کنند.

وی از حضور چشمگیر مردم و مسافران و زائران در لحظه تحويل سال نو در جوار امامزادگان و شركت در طرح آرامش بهاري تقدير كرد و گفت: تا به امروز تعداد 500 نفر مسافر از 50 زائر سرا و سوئيت موجود در امامزادگان استان استفاده كردند.

عادل ابراز کرد: بیش از 400 چادر آماده و در سطح امامزادگان استان توزیع شده است که از این تعداد 200 عدد آن ویژه گردشگران و توریست‌های خارجی با شکل و شمایل جدید و اسلامی و جذاب طراحی و دوخت شده است و در سطح امامزادگان شاخص و میراثی که قابلیت جذب گردشگر خارجی را دارا هستند، توزیع شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

سمانه / ۰۳ فرو ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

کار جالی بود..
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان