۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۵ نفر از پیروان سایر ادیان در قزوین مسلمان شدند
کد خبر: ۲۳۷۵۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۳ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری؛

۵ نفر از پیروان سایر ادیان در قزوین مسلمان شدند

همزمان با اجرای طرح نوروزی " آرامش بهاری"، ۵ نفر از پیروان سایر ادیان در امامزاده زبیده خاتون(س) قزوین مسلمان شدند.

۵ نفر از پیروان سایر ادیان در قزوین مسلمان شدند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ 5 نفر از پیروان سایر ادیان الهی با حضور در امامزاده زبیده خاتون(س) قزوین به دین اسلام مشرف شدند.

همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان سراسر کشور،5 نفر از پیروان سایر ادیان الهی با حضور در امامزاده زبیده خاتون(س) قزوین و در محضر آیت الله علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اقرار شهادتین به دین اسلام مشرف شدند.

گفتنی است؛ طرح نوروزی آرامش بهاری به منظور ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و رفاهی و میزبانی شایسته از زائران و مسافران نوروزی در 90 امامزاده، بقعه متبرکه واماکن مذهبی استان قزوین برگزار می‌شود.

بازدید 170 نفر از خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری
حجت‌الاسلام رضا نوروزی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند 95 در بقاع متبرکه قزوین آغاز به کار کرد و تا 15 اسفند 96 ادامه دارد.

وی با اشاره به عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه قزوین در جوار بقاع متبرکه ( طرح آرامش بهاری 96) در روز شنبه 28 اسفند، گفت: از اولین روز برگزاری طرح آرامش بهاری تاکنون 170 نفر از خیمه‌های معرفت بازدید کردند.

این مسئول گفت: 15 خیمه معرفت در بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری شهرستان برپا شد و مورد بازدید زائران و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

فاطمه / ۰۳ فرو ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

اگه عده ای دارن مسلمان میشن توی قزوین خیلی هم خوبه اما تورو خدا به داد اونایی برسسید که توی همین قزوین دارن مسیحی و یهودی میشن
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان