۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین پایان اسفندماه مهلت پرداخت بدهی و تسویه حساب سهام عدالت است
کد خبر: ۲۳۶۰۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ساعت: ۲۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون امور اقتصادی اداره کل دارایی قزوین:

پایان اسفندماه مهلت پرداخت بدهی و تسویه حساب سهام عدالت است

معاون امور اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: افراد تا پایان اسفند ماه نسبت به پرداخت بدهی و تسویه حساب سهام عدالت خود اقدام کنند.

پایان اسفندماه مهلت پرداخت بدهی و تسویه حساب سهام عدالت است
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ؛ فهیمه لزگی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اعلام اینکه پایان اسفند ماه مهلت پرداخت بدهی و تسویه حساب سهام عدالت است، اظهار کرد: افرادی که تا پایان سال ۹۴ سهام عدالت دریافت کرده اند می توانند برای دریافت صورتحساب سهام خود را به آدرس samanese.ir مراجعه کنند.

معاون امور اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین با بیان اینکه به میزان مبلغ بدهی تسویه شده سهام به مشمولان تعلق می‌گیرد، گفت: افرادی که تا پایان اسفند تسویه حساب نکنند یک بار دیگر تا پایان شهریور ماه سال ۹۶ فرصت داده خواهد شد تا نسبت به تسویه حساب بدهی مذکور اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه خرید و فروش سهام عدالت ممنوع و غیر قابل انجام است افزود: پرداخت های مشمولین ار طریق بانک ملی صورت خواهد گرفت و هرگونه پرداخت وجه در خصوص سهام عدالت به جز از طریق بانک ملی غیر قانونی است.

بر اساس آمارها از سال ۸۵ تاکنون ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ نفر از افراد جامعه به عنوان مشمولین سهام عدالت شناسایی شده و به آنهاسهام تعلق گرفته است.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان