۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آثار۲۸۹ شهید شهرستان البرز درحال جمع آوری است
کد خبر: ۲۳۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد کنگره شهدای شهرستان البرز:

آثار۲۸۹ شهید شهرستان البرز درحال جمع آوری است

دبیر ستاد کنگره شهدای شهرستان البرز گفت: وظیفه اصلی ما انتقال تفکر شهدا به نسل سوم است.

آثار۲۸۹ شهید شهرستان البرز درحال جمع آوری است
به گزارش صبح قزوین، بهرامی دبیر ستاد کنگره شهدا شهرستان البرز گفت: هدف کنگره شهدا تبیین اهداف آنها است و شهدا باید در سطح جهان معرفی شوند.
بهرامی اظهار کرد: شهرستان البرزی در خصوص کارگری ویژگی خاصی دارد و قشر کارگری بیشترین شهید را دارد.
وی بیان کرد: کار اصلی ستاد یادواره در شهرستان ها فعلاً جمع آوری است که بعد از آن تحقیق و پژوهش صورت می گیرد.
وی عنوان کرد: در حال حاضر 15 اکیپ اعم از برادر و خواهر در حال جمع آوری آثار شهدا هستند.
بهرامی افزود: شهرستان البرز 289 شهید دارد که 552 خانوار از آنها در خود شهرستان سکونت دارند و از تمام دوستان و رزمندگان آثار شهیدان را جمع آوری می کنیم و در این را خود شهیدان به ما کمک می کنند و مشکلات پیش رو را از سر راه ما بر می دارند.
وی تاکید کرد: افرادی که در زمان جنگ بوده اند می توانند آثار و دل نوشته های خود را به حوزه های ما بفرستند واگر دست رسی ندارند به سپاه تحویل دهند.
بهرامی در انتها افزود: مسلمانان و شیعیان با زنده نگه داشتن عاشورا توانستند انقلاب بزرگی را به وجود بیاورند و ما باید برای حفظ انقلاب خود این نهضت را ادامه دهیم و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نام آنها را همیشه در دل ها زنده نگه داریم.
شهید موجب تغییر و تحول و رشد جوامع می گردد به راستی این از افتخار های سرزمین ماست که این گونه سرشتی شهید پرور و ایثار گر داریم.
ملت ایران و به خصوص مردم دیار مینودری قزوین در تجربه تاریخی حیات خود و به ویژه در سیر و سلوک عظیم معنوی در انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس نشان دادند که ملتی شهادت طلب و ایثارگر دارند.
به جرات می توان گفت که در دیگر مناطق جهان هیچ مردمی را از منظر مجاهده فی سبیل الله و شهادت طلبی برابر مردم ایران نمی توان دانست.
انتهای پیام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان