۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دولت باید تلاش‌های خود در زمینه اقتصاد مقاومتی را مضاعف کند/ از نتانیاهوی نابکار جز دروغ‌پردازی انتظاری نیست
کد خبر: ۲۳۵۷۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ ساعت: ۹:۲۶ ↗ لینک کوتاه

لاریجانی در نطق پیش از دستور:

دولت باید تلاش‌های خود در زمینه اقتصاد مقاومتی را مضاعف کند/ از نتانیاهوی نابکار جز دروغ‌پردازی انتظاری نیست

رئیس مجلس با اشاره به حرف‌های عجیبی که رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه زده است، گفت: وی تاریخ قبل از اسلام ایرانیان را تحریف کرد و حوادث را وارونه جلوه داد.

دولت باید تلاش‌های خود در زمینه اقتصاد مقاومتی را مضاعف کند/ از نتانیاهوی نابکار جز دروغ‌پردازی انتظاری نیست
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، علی لاریجانی  رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در آغاز جلسه امروز (یکشنبه، 22 اسفند ماه)  ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت ام‌البنین (س) گفت: روز مادران و همسران شهدا را تبریک می گویم چرا که یادگاران گرانقدر مجاهدان فی سبیل الله هستند.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان مطالب مهمی درباره مسائل اساسی کشور به خصوص درباره تلاش جهت تحقق اقتصاد مقاومتی که پایه اصلی رشد کشور خواهد بود، مطرح کردند.

لاریجانی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی این مسیر را مسیر صلاح و رستگاری ملی می‌داند و امروز گزارشی از تلاش‌های مجلس در ماه‌های گذشته در این قلمرو ارائه می شود، البته دولت و وزرا باید بر مبنای تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش‌های خود را در این زمینه‌ها مضاعف کنند.
 
رئیس قوه مقننه با اشاره به حرف‌های عجیبی که رئیس رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر در دیدار با رئیس جمهور روسیه زده است، گفت: وی  تاریخ قبل از اسلام ایرانیان را تحریف کرد و حوادث را وارونه جلوه داد، ظاهراً ایشان نه با تاریخ آشنا است و نه تورات خوانده است. البته از یک صهیونیست نابکار جز این انتظاری نیست که اینگونه دروغ پردازی‌ها را ارائه کند.
 
وی با اشاره به اینکه رئیس رژیم صهیونیستی به روشنی بیان کرد که پشت جنگ در سوریه رژیم منحوس صهیونیستی است، ادامه داد: وی برای ایجاد صلح در سوریه شرط تعیین کرد و آشکار ساخت که جنگ در سوریه، جنگ علیه مقاومت ضدصهیونیستی است، لذا اگر برخی رهبران کشورهای منطقه تاکنون تردید داشتند که جنگ در سوریه در راستای منافع مسلمانان به ویژه اهل سنت نیست، با این سخنان رئیس رژیم صهیونیستی باید موضوع برایشان از ابهام درآمده باشد.
 
لاریجانی اظهار داشت: مسئله اصلی ماجراجویی‌های منطقه از پای درآوردن مقاومت و کشورهای حامی آن است تا راه برای سلطه کامل رژیم صهیونیستی بر منطقه هموار گردد.
 
رئیس قوه مقننه کشورمان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی، کشورهای اسلامی را به مطالب اخیر سرکرده رژیم صهیونیستی توجه می‌دهد تا حقیقت بحران‌های سال‌های اخیر در منطقه را دریابند و از مسیر غلطی که برخی از کشورها در پیش گرفته اند، بازگردند و با دسته بندی‌های غلط راه را برای این رژیم سلطه طلب هموار نکنند.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان