۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کنگره شهیده "رضایی" با حضور میهمانانی از ۱۲ استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۳۴۴۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۶:۵ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه استان قزوین:

کنگره شهیده "رضایی" با حضور میهمانانی از ۱۲ استان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سپاه استان قزوین بیان کرد: ۱۲استان برای شرکت در کنگره شهیده رضایی اعلام حضور کرده‌اند.

 کنگره شهیده "رضایی" با حضور میهمانانی از ۱۲ استان برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح صبح قزوین ؛ ابوالفضل طاهرخانی معاون کنگره شهیده "رقیه رضایی" پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نشست کنگره شهید رقیه رضایی در مجتمع شهید آوینی اظهار کرد: براساس برنامه بسیج مستضعفین در سال ۹۵ دو شهید شاخص معرفی شدند که امسال از جامعه زنان، شهیده "رقیه رضایی" انتخاب شد.

وی در ادامه افزود: استان قزوین در سال جاری به عنوان نماینده در کشور توفیق معرفی شهیده رضایی را بدست آورده است.

معاون کنگره شهیده "رقیه رضایی" ادامه داد: در طول این مدت برنامه‌های زیادی برای معرفی این شهید بزرگوار در استان انجام شد که همه این برنامه‌ها با همکاری سازمان‌های مختلف برگزار شده است.

وی گفت: مهم ترین برنامه اجرایی درباره معرفی این شهید، با حضور مقامات کشوری و لشگری فردا(دوشنبه) در کنگره این شهید برگزار می‌شود.

طاهرخانی ابراز کرد: با شروع هفته منابع طبیعی و روز درختکاری امروز(یکشنبه) با حضور نماینده ولی فقیه استان و استاندار در منزل این شهید بزرگوار چند اصل نهال به نام شهیده رضایی کاشته شد.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۱۲استان برای شرکت در مراسم فردا اعلام حضور کرده‌اند و تا ساعاتی دیگر میزبان این میهمانان خواهیم بود.

این مسئول بیان کرد: کنگره ملی شهیده رضایی روز دوشنبه هفته جاری از ساعت ۸:۳۰ در دانشگا بین الملل امام خمینی(ره) با حضور محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

معاون کنگره شهیده "رقیه رضایی" افزود: مداحان و شاعران مطرح کشوری در این برنامه دعوت شده اند و در ادامه از منتخبان برگزار کننده تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: در این مراسم از کتاب این شهید بزرگوار رونمایی خواهد شد و مراسم تا نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان