۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین پیش از توان رسانه ای باید سواد رسانه ای داشته باشیم/دشمن به دنبال تخریب چهره اسلام است
کد خبر: ۲۳۳۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول روابط عمومی کل سپاه:

پیش از توان رسانه ای باید سواد رسانه ای داشته باشیم/دشمن به دنبال تخریب چهره اسلام است

مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهارداشت: اگر نتوانیم توان و سواد رسانه ای خود را ارتقا دهیم کارکرد رسانه ای دشمن برای ما قابل پیش بینی نخواهد بود و نوک پیکان شکست به سمت خودمان برمی گردد.

پیش از توان رسانه ای باید سواد رسانه ای داشته باشیم/دشمن به دنبال تخریب چهره اسلام است
به گزارش صبح قزوین، سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بسیج و اصحاب رسانه که صبح امروز برگزار شد بیان داشت:  ما در حوزه ی رسانه  باید به نکات متعددی توجه داشته باشیم.
همه همت وتلاش دشمن این است که فضای یاس و ناامیدی را بر ما حاکم کند.
سردار شریف افزود: در 35 سال گذشته، ایران یکی از خبرسازترین کشورهای دنیا بود و علت آن واضح است.
زیرا ما پیام آور یک تفکر جدیدی هستیم و پیام انقلاب در بین دو پیام کمونیستی و لیبرال دموکراسی بروز و ظهور پیدا کرد.
این مسئول اذعان داشت: محتوای پیام کمونیست ها در یک دوره ای از جذابیت بالایی برخوردار بود و به گونه ای بود که در صدر انقلاب، بسیاری از اندیشمندان و اهالی قلم این گفتمان را قبول داشتند.
وی ابراز داشت: تا زمانی که پیام کمونیست ها کارساز بود آن ها بر نیمی از کره زمین حاکم بودند و پس از آن ها آمریکایی ها تلاش کردند محتوای پیام کمونیست ها را تحت شعاع پیام خود قرار دهند.
سردار شریف اضافه کرد: امروز آمریکائی ها در پی 50 سال جنگ رسانه ای با شوروی می خواهند بگویند پیام امروز دنیا توسط آنها صادر می شود و در نهایت هم باعث فروپاشی شوروی و اقمار آن شدند.
وی با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تفکر جدیدی را مطرح کرد که به لحاظ محتوایی بسیار قوی  و از سطح بالایی برخوردار است.
این تفکر زائیده فکر بشر نیست بلکه وحی الهی است و توسط پیامبر (ص) به مسلمانان ابلاغ شده است.
این تفکر توسط یک تئوریسین کمونیستی یا مارکسیستی ابلاغ نشده بلکه در محتوایش دست برتر وجود دارد لذا ما با همین اقدامات اندکمان و گفتمان نوپایمان گوش های شنوایی در جهان پیدا کردیم و پیام اسلام و امام خمینی به تمام جهان رسید.
سردار شریف با اشاره به سه اصل تاثیر پیام یعنی منبع محتوا، جغرافیای مخاطب و ابزار انتقال پیام تصریح کرد: در دو اصل اول به جهت وحیانی بودن پیام انقلاب و گستره عظیم مسلمانان و انسان های آزاده، دست برتر را نسبت به جریان مخالف در سطح جهان داریم.
اما علی رغم تمام موفقیت ها باید بدانیم که ابزار انتقال پیام ما درمقابل دشمن  ضعیف است، دشمن از این حربه به بهترین نحو استفاده می کند تا چهره اسلام و مسلمانان را هرچه بیشتر مخدوش کند.
در همین راستا جهت قبیح نشان دادن حکم اعدام، مطلبی 28 صفحه ای در مذمت این حکم اسلامی می نویسد و با بهره گیری از علم روانشناسی یک چهره بسیار خشن و نامطلوب را در معرض دید جهانیان قرار می دهد در حالیکه خود این افراد هر روز هزاران هزار نفر از مسلمانان را به طور فجیع می کشند و از آن به حقوق بشر تعبیر می کنند.
وی در پایان هشدار داد: اگر ما نتوانیم توان و سواد رسانه ای خود را ارتقا دهیم کارکرد رسانه ای دشمن برای ما قابل پیش بینی نخواهد بود و نوک پیکان شکست در این زمینه به سمت خود ما برخواهد گشت.
انتهای پیام/7008/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان