۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین عرضه کننده گوشت غیرمجاز دام به حبس محکوم شد
کد خبر: ۲۳۳۰۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۸ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

عرضه کننده گوشت غیرمجاز دام به حبس محکوم شد

درخواست تجدید نظر در رای دادگاه برای کشتار کننده غیر مجاز دام به دلیل تکرار تخلف رد شد شد.

عرضه کننده گوشت غیرمجاز دام به حبس محکوم شد
دکتر سید بهمن نقیبی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: هرگونه کشتار غیرمجاز دام خارج از محیط کشتارگاه ممنوع بوده و متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا یکی از واحدهای عرضه گوشت قرمز در شهرک‌های اطراف قزوین به دلیل کشتار غیر مجاز دام به مراجع قضایی معرفی شد که براساس رای صادره، متهم به تحمل یکسال حبس تعزیری محکوم و پس از درخواست تجدیدنظر، حکم دادگاه بدوی تایید شد. 

نقیبی اذعان کرد: بازرسان اداره کل دامپزشکی استان قزوین در 2 شیفت کاری از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها بازدید به عمل آورده و ضمن ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم، با هرگونه تخلف بهداشتی برخورد می‌کنند. 

وی اعلام کرد: از نیمه دوم اسفندماه نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی افزایش پیدا خواهد کرد بطوری که تا ساعات پایانی شب نیز بازرسین دامپزشکی به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

این مسئول در پایان به عموم مردم توصیه کرد: از خرید گوشت و مرغ و ماهی فاقد لیبل مورد تایید دامپزشکی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه پیامکی 50001512 به اداره کل دامپزشکی استان قزوین اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان