۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین چرا با وجود مشکلات اقتصادی، ملت آمد؟
کد خبر: ۲۳۰۶۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ساعت: ۹:۵۶ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

چرا با وجود مشکلات اقتصادی، ملت آمد؟

وجود قریب ۱۱ میلیون بیکار،رکود حاکم بر اقتصاد، تبعیض ناروا در دریافت حقوق‌های نجومی ،اختلاس‌های برخی مدیران دزد و همه مشکلات موجود چیزی نیست که از منظر مردم بشود پنهان کرد.

چرا با وجود مشکلات اقتصادی، ملت آمد؟
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ در بهمن ماه هر سال بیشتر از بقیه ایام سال، شاهد علنی شدن مواضع دشمنان اسلام نسبت به انقلاب اسلامی هستیم و برای ما تازگی ندارد، امسال نیز همانند سال‌های گذشته این حقارت‌ها و کینه‌های شتری نماد دیگری به خود گرفت.

فراخوان مزوّرانه دشمن در بوق‌های استکباری و شبکه‌های فارسی زبان ماهواره ای برای عدم شرکت مردم در مراسم راهپیمایی انقلاب از یک سو، تکرار مرثیه‌های دشمن توسط برخی خودفروخته گان و مزدوران داخلی از سوی دیگر بدین علت بود که دشمنان انقلاب و نظام هنوز نه ملت ایران را شناخته اند و نه ماهیت انقلاب اسلامی و نقش رهبر دینی نظام را به خوبی درک کرده اند.

اگر این جماعت اندکی شعور سیاسی داشتند هرگز حاضر نمی‌شدند بر روی جسدهای نیمه مرده متعفن ضد انقلاب و مجرمان امنیتی و محکومان در بند زندان‌های ایران قمار سیاسی کنند.

ترغیب مجرمان امنیتی مانند مهدی خزعلی به صدور بیانیه برای عدم شرکت مردم در راهپیمایی بیشتر جنبه طنز و فکاهی داشت و از سویی هم طرح موضوع آشتی ملی از سوی یکی از سران فتنه و نقل قول آن از طرف تاجزاده همزمان با این تشویق بازدارنده نشان از آن دارد که جریان معاند به انقلاب دچار سرخوردگی و بلاتکلیفی زایدالوصفی بعد از فقدان رهبر خود شده که درمان درد خود را در هذیان گویی دیده است.

وجود قریب ۱۱ میلیون بیکار، رکود حاکم بر اقتصاد، تبعیض ناروا در دریافت حقوق‌های نجومی، اختلاس‌های برخی مدیران دزد و همه مشکلات موجود چیزی نیست که از منظر مردم بشود پنهان کرد و همه این مشکلات یک دلیل دارد و آن دلیل هم این است که مدیریت ناکارآمد از سوی مردم بر کشور تحمیل شده است.

در آزمون انتخاب بد یا خوب، این مردم بودند که در دوره‌های مختلف گول شعارها و وعده‌های پر طمطراق برخی افراد را خوردند و همین غفلت سبب وارد شدن ضرر و زیان‌های فراوان مادی و معنوی به نظام جمهوری اسلامی شده است و طبق قاعده ضرب المثل ایرانی « مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد » باید همه مردم نسبت به سرنوشت خود و کشور احساس مسئولیت کنند و رای و نظر خود را به بهای اندک دوستی با افراد نفروشند تا مشکلات متعدد کشور که از ناکارآمدی مدیران اجرایی نظام است حل شود.

۳۸ سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، تنها مرکز مدیریتی که بحمدالله توانسته با افتخار و با صلابت ظاهر و فواید مادی و معنوی آن جهان شمول شود مرکز مدیریت و رهبری دینی کشور بوده است که دردهه اول انقلاب با تدبیر حضرت امام خمینی ( ره ) و قریب ۲۸ سال هم با دستان باکفایت مقام معظم رهبری اداره می‌شود.

توفیقات امنیتی و اطلاعاتی ایران در بالاترین سطح جهان، تبدیل نیروهای مسلح ایران به مقتدرترین ارتش الهی و معنوی جهان، خنثی سازی سناریوهای متعدد اندیشکده‌های آمریکایی و انگلیسی، خنثی سازی ترفندهای استکباری در قالب مذاکرات ومعاهدات بین المللی در سیاست خارجی نظام، مدیریت همراه با عدالت در رو یارویی با بحران‌های سیاسی و مقابله با فتنه‌های داخلی کشور، الگو سازی و توسعه اندیشه دینی و اسلامی حضرت امام در منطقه و جهان و صدها توفیق دیگر که لیست کردن و نوشتن همه آنها برای مادر این نوشتار مقدور نیست.

اما سئوال اصلی اینجاست که چرا با وجود همه دردها و مشکلات و موانع موجود، ملت آمد؟ چرا مردم، جمهوری اسلامی ایران را مانند فرزند خویش دوست دارند؟ و چرا علی رغم همه تهدیدات و بدگویی‌های رسانه‌های معاند نظام، بازهمیشه پای کار آمده و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده اند؟

این سئوال پاسخ‌های متعددی دارد که پرداختن به همه ابعاد آن ممکن نیست اما به برخی از آنها به اختصار اشاره می‌کنیم. 

اولا مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و ادعاهای برخی افراد منفعت گرا و وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت که خود را صاحب و ستون انقلاب می‌دانستند را نه باور دارند و نه جدی می‌گرفتند! زیرا سبک زندگی آنها، خانه‌های مجلل آنها، تجمل گرایی آنها نه با سبک زندگی حضرت امام مطابقت داشت و نه با زندگی زاهدانه و طلبگی حضرت امام خامنه ای مطابقت دارد و به همین سبب هم حرف ها و ادعاهای آنها مورد قبول قرار نمی‌گیرد.

دوما” مردم به مظلومیت انقلاب پی برده و می‌دانند که این نظام مظلوم است زیرا برای همه مستضعفان عالم الگوی بیداری است، اما هستند افرادی در داخل کشور که حاضرند برای رفاه خود و فرزندان خود این نظام را با انگ اختلاس و تجمل از اهداف اسلامی آن دور سازند، ولی مردم، دزدی، پرخوری و بی تقوایی عده ای قلیل که مانند راهزنان دست به چپاول و دزدی به اموال بیت المال می زنند را بحساب همه مدیران انقلاب اسلامی نمی‌گذارند.

ثالثا” عاملی مهمی که سبب بقای انقلاب و حضور مردم در صحنه شده این است که این نظام به راحتی بدست نیامده تا به راحتی سرنگون شود و خون های زیادی به پای درخت انقلاب ریخته شده است، سنگ فرش‌های خیابان‌ها گواهی می‌دهند که این نظام با تقدیم پاک ترین، ناب ترین انسانها و داشته‌های خود به پیروزی رسیده و هرگز به بهای اندک، مذایق معیشتی از دست نخواهد رفت.

رابعا” وجود رهبر مقتدر، شجاع، پاک، دلسوز و هوشیار سبب شده که انقلاب اسلامی از اهداف الهی خود که همان اندیشه امام راحل بود، از مسیر نورانی خود عدول نکند و همین خط نورانی و الهی سبب شده است تا خداوند رحمان، توطئه‌ها و کید دشمنان اسلام و انقلاب را نسبت به ایشان در نطفه خفه می‌کند و ایشان در حال حاضر محبوب ترین رهبر دنیاست و با اقتدار پرچم عزت دین اسلام را در دنیا به اهتزاز در آورده است و اگر این نعمت از سوی خدا به نظام عنایت نمی‌شد، مشخص نبود سرنوشت انقلاب به کجا می‌انجامید.

خامسا” دشمنی عریان و توحش زای تاجر تازه به قدرت رسیده ایالات متحده آمریکا و مزدوران داخلی سبب شد تا رگ غیرت هر ایرانی بجوش آید ومردم فهیم ایران بخوبی دریافتند که صدای زوزه گرگ‌های وحشی و کفتارهای زشت ترکیب، برای خیرخواهی نیست و دشمنان رفاه طلب لندن نشین، دلشان برای کارگران ما و اقتصاد بیمار ایران نسوخته است و به همین سبب هم با حضور دشمن شکن خود بهتر از سالهای قبل شکوه و عظمت حضور خود را به رخ جهانیان کشیدند و ثابت کردند تا پای جان حافظ انقلاب اسلامی خواهند بود.

حالا باید فریب خوردگان داخلی غرب گرا که آبشخور اندیشه آنها در خارج از کشور و کینه شتری آنها برگرفته از وراثت « جنگ جمل » است بدانند که دیگر نمی‌توانند در عزم ملت خللی ایجاد و مردم در یوم الله ۲۲ بهمن ماه ثابت کردند که اینجا ایران است نه کوفه.
انتهای پیام/2002
منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان