۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین عزت، غیرت و وحدت گزینه‌های ملت ایران در مقابل دشمنان است
کد خبر: ۲۳۰۴۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ساعت: ۹:۰ ↗ لینک کوتاه

گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان:

عزت، غیرت و وحدت گزینه‌های ملت ایران در مقابل دشمنان است

امامان جمعه استان قزوین اعلام کردند: آمریکایی‌ها به ویژه پس از برجام، ماهیت شیطانی خود را نشان دادند و عزت، غیرت و وحدت گزینه‌های ملت ایران در مقابل دشمنان است.

عزت، غیرت و وحدت گزینه‌های ملت ایران در مقابل دشمنان است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در ادامه می خوانید:

امامان جمعه شهرهای استان امروز مردم کشورمان با حضور بسیار گسترده و پرشور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به یابه گویی رییس جمهوری امریکا دادند.

امامان جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز خاطرنشان کردند: ملت ایران هیچ گاه جنایت‌ها و شرارت‌های امریکایی‌ها، قبل و بعد از انقلاب را فراموش نخواهد کرد.

خطبای نماز جمعه با اشاره به برپایی راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور تاکید کردند: مردم ایران امروز عزت و اقتدار اسلام و انقلاب را به رخ جهانیان به نمایش گذاشتند و بر حفظ ارزش های انقلاب و پیروی از ولایت فقیه تاکید کردند.

امامان جمعه همچنین اعلام کردند: امریکایی‌ها به ویژه پس از برجام، ماهیت شیطانی خود را نشان دادند و عزت، غیرت و وحدت گزینه‌های ملت ایران در مقابل دشمنان است.

امامان جمعه با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال دارای شکوه و برجستگی قابل توجهی بود، افزودند: ملت ایران با این حضور خود جواب یابه گویی‌های رییس جمهور بی‌تجربه امریکایی‌ها را دادند.

آنان با اشاره به تهدیدهای اخیر ترامپ، رییس جمهور جدید امریکا اضافه کردند: وارد کردن خدشه و آسیب به کشور ایران خیال پوچ و باطلی است که دشمنان در 38 سال گذشته آن را تجربه کردند.

امامان نماز عبادی سیاسی جمعه اضافه کردند: ملت ایران تا آخر در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستادگی می کند و با توکل به خدا، اتحاد و همدلی راه پیشرفت کشور را بیش از پیش هموار خواهد کرد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان