۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اعتبار لازم برای احداث دبیرستان انرژی اتمی قزوین تامین نشده است
کد خبر: ۲۲۹۵۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۰:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل نوسازی استان:

اعتبار لازم برای احداث دبیرستان انرژی اتمی قزوین تامین نشده است

مدیرکل نوسازی استان بیان کرد: کلنگ زنی احداث این دبیرستان انجام شده اما تا این تاریخ هیچ اعتباری برای احداث دبیرستان انرژی اتمی در قزوین به ما داده نشده است.

اعتبار لازم برای احداث دبیرستان انرژی اتمی قزوین تامین نشده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در همایش فرصت‌های پس از برجام که اواخر سال گذشته در سالن ورزشی الغدیر برگزار شد از قول گرفتن استاندار قزوین از صالحی برای ساخت مدرسه انرژی اتمی و تجهیز آزمایشگاه‌های استان قزوین خبر داد.

اردیبهشت ماه سال جاری نیز همزمان با هفته معلم نخستین دبیرستان انرژی اتمی در قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ‌زنی شد اما با وجود گذشت چندین ماه از مراسم کلن‍‌گ‌زنی، تا این تاریخ هنوز هیچ اعتباری برای این امر تخصیص داده نشده است.

عسگرعلی جوانبخت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره احداث دبیرستان انرژی اتمی در قزوین اظهار کرد: کلنگ زنی احداث این دبیرستان انجام شده اما تا این تاریخ هیچ اعتباری برای احداث دبیرستان انرژی اتمی در قزوین به ما داده نشده است.

وی افزود: قرار هست که چنین دبیرستانی در قزوین احداث شود اما تا به امروز تامین اعتبار نشده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در بخش دیگر سخنان خود از احداث هنرستان دخترانه در قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: با اهدای زمینی در پونک به متراژ 4 هزار مترمربع و با ارزش بالغ بر دو میلیارد تومان، مراسم کلنگ زنی این هنرستان با حضور مسئولان استانی در دهه فجر برگزار و عملیات مربوط به ساخت این پروژه شروع می‌شود.
انتهای پیام/7003 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان