۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مهدی‌زاده; سال پرترافیکی در انتظار کاراته است/ تولد فرزندم شیرین‌تر از رنکینگ جهانی بود
کد خبر: ۲۲۹۴۲۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مهدی‌زاده; سال پرترافیکی در انتظار کاراته است/ تولد فرزندم شیرین‌تر از رنکینگ جهانی بود

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش گفت: سال آینده ۳ رویداد مهم پیش رو داریم که در واقع سال پرترافیکی برای کاراته ایران است.

مهدی‌زاده; سال پرترافیکی در انتظار کاراته است/ تولد فرزندم شیرین‌تر از رنکینگ جهانی بود

امیر مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد آغاز اردوی تیم ملی کاراته پس از انتخابی های تیم ملی گفت: قطعاً پس از برگزاری انتخابی تیم ملی پیش از پایان سال جاری اردوهای تیم ملی کاراته آغاز خواهد شد. برای حضور تیم ملی ایران در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی حضور در کاراته وان‌ها میتواند مفید باشد. به هر حال حضور در این رقابت‌ها به تیم ملی کمک می‌کند.

وی در ادامه افزود: البته حضور در مسابقات سال 2017 و کسب امتیاز هیچ کمکی به کسب سهمیه المپیک نمی‌کند چرا که از سال 2016 امتیازهای المپیکی محسوب می‌شود. به نظرم با توجه به تغییر قوانین، حضور ملی پوشان در مسابقات لیگ‌های جهانی می‌تواند به کاراته‌کا ها کمک کند. شاید بگوییم حضور در مسابقات در سال 2017 هیچ کمکی به کسب امتیاز المپیک نمی‌کند، اما از سال 2018 باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم. 

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: سال آینده 3 رویداد مهم پیش رو داریم که در واقع سال پرترافیکی برای کاراته ایران است، همه ما باید با آمادگی لازم در این مسابقات شرکت کنیم، حضور در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی(باکو)، مسابقات قهرمانی آسیا (قزاقستان) و جام جهانی (لهستان) رویدادهایی است که برای کاراته ایران حائز اهمیت است. پیش از آغاز بازی‌های کشورهای اسلامی قرار است مسابقات کاراته وان مراکش برگزار شود و فرصت خوبی است که در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم و با آمادگی کامل راهی باکو شویم.

امیر مهدی‌زاده در پایان صحبت‌های خود در مورد رنکینگ جدیدی که فدراسیون جهانی طی یکی دو روز گذشته اعلام کرده است، گفت: با توجه به اینکه در مسابقات مهم کاراته‌وان فرانسه شرکت نکرده‌ام، اما جایگاه خوبی در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی دارم به هر حال با مدال‌هایی که کسب کرده‌ام جایگاه خوبی دارم و اگر در کاراته‌وان پاریس شرکت می‌کردم قطعاً جایگاهم بهتر بود. بدنیا آمدن فرزندم شیرین‌تر از کسب جایگاه رنکینگ جهانی بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم پیش از اینکه فرزندم به دنیا بیاید کنار همسرم حضور داشته باشم. از این پس با قدرت کارهایم را ادامه خواهم داد. جا دارد از همه آنهایی که طی چند روز گذشته به من تبریک گفتند تبریک و تشکر کنم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان