۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین افتتاح ۹۱۳ پروژه استانی در دهه مبارک فجر/ مدیران وقت خود را صرف مسائل غیرکاری نکنند
کد خبر: ۲۲۸۲۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۲:۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین مطرح کرد

افتتاح ۹۱۳ پروژه استانی در دهه مبارک فجر/ مدیران وقت خود را صرف مسائل غیرکاری نکنند

استاندار قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه از افتتاح ۹۱۳ پروژه در دهه مبارک فجر خبرداد و عنوان کرد: ما باید با فعالیت سازنده عملکرد دولت را به مردم معرفی کنیم و وقت و زمان خود را صرف مسائل غیرکاری نکنیم.

افتتاح ۹۱۳ پروژه استانی در دهه مبارک فجر/ مدیران وقت خود را صرف مسائل غیرکاری نکنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری قزوین اظهار کرد: در ایام مبارک دهه فجر همه مدیران و مسوولان باید با برگزاری جشن های باشکوه و تجلیل از پشتیبانی همیشگی مردم از انقلاب، همدلی و وحدت و انسجام را در کشور تقویت کنند.

وی در ادامه افزود: با شکل گیری انقلاب اسلامی علاوه بر همه دستاوردهای زیادی که در داخل کشور ایجاد کرد، در اقصی نقاط جهان شاهد صدور آرمانهای انقلاب در متن مردم این کشورها هستیم که این موضوع نشاندهنده امیدواری مسلمانان جهان به ایران اسلامی است.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر اذعان کرد: با تفاهم مدیران هماهنگی لازم برای برگزاری برنامه تجمیعی در گلزار شهدای قزوین در شروع دهه مبارک فجر برگزار می شود تا ضمن آغاز جشن های انقلاب تجدید میثاقی با شهدای استان قزوین خواهیم داشت و برنامه زنگ انقلاب نیز در یکی از مدارس قزوین با حضور مدیران و مسوولان برگزار می شود.
وی ابراز کرد: مسجد پایگاه شروع اجتماعات مردمی در دوران مبارزات انقلاب بود و جایگاه خاصی در روشنگری افکار عمومی داشت و این جایگاه در دوران های مختلف همچنان حفظ شده است و برای حفظ پایگاه محوری مساجد در دهه مبارک فجر اجتماع بزرگی در مسجد شیخ الاسلام برگزار خواهد شد.

استاندار قزوین با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر عنوان کرد: 913 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 486 میلیارد تومان، 83 پروژه در حوزه اقتصادی با اعتبار 173 میلیارد تومان، 72 پروژه در بخش فرهنگی و اجتماعی با اعتبار 43 میلیارد تومان، 50 مورد در بخش خصوصی با اعتبار 1703 میلیارد ریال و 185 پروژه مشارکتی با اعتبار 730 میلیارد ریال انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت و نهادهای نظام باید در عمران و ابادی بکوشند، عنوان کرد: 801واحد مسکن در روستاهای استان و 2000واحد مسکن مهر به بهره برداری می رسد همچنین افتتاح 260 واحد مسکن بهزیستی و 110 واحد مددجویان کمیته امداد در این ایام انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نرخ اشتغال در قزوین از میانگین کشوری بالاتر است، عنوان کرد: نرخ بیکاری طبق اعلام مرکز امار ایران در سال 93 به 11.9 درصد و در سال 94 به 11.7 درصد و در تابستان سال جاری به 11.6 درصد رسیده است.

استاندار قزوین اذعان کرد: ما هرچقدر شغل ایجاد می کنیم اما به علت اشتیاق جوانان و حضور فعال مردم در فضای تولید، نرخ بیکاری کمتر کاهش می یابد؛ از طریق سامانه رصد که یک مرکز جامع کشوری است تا پایان آذرماه 9080 مورد بیمه تامین اجتماعی ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تا به امروز 1560 شغل در استان قزوین ایجاد شده است که 4400 نفر نیز از طریق ثبت نام در کاریابی ها مشغول به کار شده اند که هدف ما حمایت از رونق اقتصادی و تولیدکنندگان در استان است.

این مسئول با بیان اینکه دولت پذیرای نقد سازنده است، گفت: نقد ما باید سازنده باشد و به گونه ای صحبت نکنیم که زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم کند.

وی تصریح کرد: ما باید با فعالیت سازنده عملکرد دولت را به مردم معرفی کنیم و وقت و زمان خود را صرف مسائل غیرکاری نکنیم و به همه مدیران توصیه می کنم با کار و فعالیت اقدامات دولت را به مردم معرفی کنید.

همتی در پایان بیان کرد: در سال آینده انتخابات بزرگی را پیش رو داریم و فضا برای حضور تفکرات مختلف ازاد خواهد بود و نظر مردم قابل احترام است و همه ما وظیفه داریم به خواست و نظر مردم احترام بگذاریم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان