۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین خبرنگار پایگاه خبری صبح قزوین حائز رتبه برتر کشوری شد
کد خبر: ۲۲۷۶۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۷ ساعت: ۹:۱۱ ↗ لینک کوتاه

در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر؛

خبرنگار پایگاه خبری صبح قزوین حائز رتبه برتر کشوری شد

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین در جشنواره رسانه‌ای ابوذر مقام برتر بخش یادداشت را به خود اختصاص داد.

خبرنگار پایگاه خبری صبح قزوین حائز رتبه برتر کشوری شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر عصر روز گذشته (چهارشنبه) با حضور سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه و جمعی از مسئولین رسانه‌ای در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد.
در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بسیج رسانه استان قزوین در 3 بخش حائز رتبه‌های برتر شد.
در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر از شش برگزیده جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور در محورهای مختلف اقتصاد مقاومتی، امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و همچنین بخش آزاد با اهدای لوح سپاس، تندیس جشنواره و هدیه قدردانی شد.

هاشم اللهیاری خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین نیز در این جشنواره مقام برتر در بخش یادداشت را به خود اختصاص داد.

در این جشنواره سازمان بسيج رسانه استان قزوين به عنوان رده برتر بسيج رسانه كشور و آقاي حجت‌الاسلام مهدي احمدي به عنوان استاديار برتر بسيج رسانه كشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
گفتنی است، در جشنواره استانی ابوذر نیز از پایگاه خبری تحلیل صبح قزوین گل‌عنبر حمزه، لیلا امیری و اعظم میرزایی در بخش گزارش و خبر، ابوالفضل سلیمی در بخش عکس خبری و هاشم اللهیاری در بخش یادداشت و سرمقاله حائز رتبه‌های برتر جشنواره شدند.

جشنواره ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه، در دو مرحله استانی و کشوری و در پنج بخش در قالب‌های خبر، گزارش، یادداشت، تیتر و عکس برگزار شد.

در مرحله نخست این جشنواره در کل کشور 13 هزار و 500 اثر از مطبوعات، خبرگزاری ‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به دبیرخانه‌های استانی جشنواره ارسال و پس از داوری و ارزیابی، آثار منتخب هر استان به مرحله کشوری ارسال شدند.
بر این اساس اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین نیز با ارسال بیش از 100 اثر برگزار و نفرات برتر در بخش‌های مختلف جشنواره تجلیل شدند.
در مرحله کشوری نیز با نظر هیأت داوران در هر بخش یک اثر به‌عنوان اثر برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان