۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین سیلوا; نمی‌گذارم فکر قهرمانی غرقم کند
کد خبر: ۲۲۴۹۳۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سیلوا; نمی‌گذارم فکر قهرمانی غرقم کند

دیوید سلیوا، هافبک طراح و بازی‌ساز سیتیزن‌ها اظهار کرد: از لحاظ شخصی دوست دارم هر روز پیشرفت کنم و نمی‌گذارم فکر قهرمانی غرقم کند.

سیلوا; نمی‌گذارم فکر قهرمانی غرقم کند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ،‌ منچسترسیتی با شکست مقابل لیورپول و 7 امتیاز اختلاف با چلسی صدرنشین در بحران فرو رفته و بازی یکشنبه مقابل اورتون در ورزشگاه «گودیسون پارک» بسیار مهم خواهد بود. 

بدون تردید یکی از مهره‌های اصلی پپ گواردیولا برای خروج از این فشار و رسیدن به جمع چهار تیم و قهرمانی هافبک تکنیکی اسپانیایی است. 

دیوید سیلوا که سال 2010 با انتقال 24 میلیون پوندی از والنسیا به منچستر آمد در لیگ انگلیس خوب جا افتاده و 6 قهرمانی نیز تجربه کرده است. 

ستاره 31 ساله اظهار داشت: من به مدت طولانی اینجا بوده‌ام و بسیار خوشحالم. بسیاری از چیزها برایم دوست داشتنی است مثلا رقابت هر هفته و جو تماشاگران انگلیسی بسیار خوب است. 

وی ادامه داد: از لحاظ شخصی دوست دارم هر روز پیشرفت کنم. نمی‌گذارم فکر قهرمانی غرقم کند. 

هافبک ماتادورها که 3 قهرمانی دنیا ( 2 جام اروپا و یک جام جهانی) را کسب کرده است در مورد تیم ملی خود گفت: بسیار مفتخرم که لباس اسپانیا را می‌پوشم. حقیقت این است فاز جدید این تیم شروع شده و بسیار هیجان انگیز نیز است. مهمترین کار حفظ کردن این اتحاد اسپانیا و ادامه دادن خواهد بود.

انتهای پیام/  

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان