۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان خسارت طی ۸ماه فتنه به کشور وارد شد/ ۲میلیون شغل از دست رفت
کد خبر: ۲۲۲۷۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۹ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان خسارت طی ۸ماه فتنه به کشور وارد شد/ ۲میلیون شغل از دست رفت

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین عنوان کرد: مطابق با آمار اعلام شده در ۸ماه فتنه بالغ بر ۴۰۰ هزارمیلیارد تومان خسارت به کشور وارد شد این مبلغ برای ایجاد اشتغال برای ۲میلیون جوان لازم بود.

 حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان خسارت طی ۸ماه فتنه به کشور وارد شد/ ۲میلیون شغل از دست رفت
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام علی معبودی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین شب گذشته(چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت 9 دی در تاکستان اظهار کرد: باید این مسائل مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد که چه حوادثی پیش آمد که می‌توانست منشاء خیر و برکت باشد، اما تبدیل به فتنه شد؟
وی حوادث سال 88 را فتنه ای بسیار پیچیده و خطرناک برشمرد و گفت: پس از انقلاب فتنه‌های زیادی در کشور رخ داده است که هیچکدام از آنها مانند فتنه 88 خطرناک نبود.
این مسئول ادامه داد: در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب حوادثی از قبیل فتنه بنی صدر، فتنه منتظری قائم مقام رهبری و باند سید مهدی هاشمی، فتنه سکولارها که قصد تهی کردن محتواها آرمان‌های انقلاب اسلامی را داشتند که در قالب بخشی از اصلاحات حرف‌هایی را مطرح کردند.
وی اضافه کرد: در دوران اصلاحات سخنانی چون به خدا هم می‌توان انتقاد کرد و علیه خدا می‌توان تظاهرات کنیم، بیان شد، به همین دلیل ما فتنه‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم اما هیچکدام از این موارد به اندازه فتنه 88 بزرگ و گسترده و پیچیده نبود.

معبودی با طرح این سوال که چرا حوادث انتخابات سال 88 را فتنه نامیدند؟ تصریح کرد: فتنه معانی مختلفی دارد، یک معنی آن یعنی "شب تار" و معنی دیگر به معنای آمیخته شدن حق و باطل باهم است؛ حضرت علی(ع) می‌فرماید:" فتنه یعنی همان گردبادی که بلند شود که انسان نمی‌داند چه اتفاقی افتاد ولی بعد از گردباد می‌بیند که صد متر آن طرف تر روی زمین افتاده است."
وی به پشت پرده حوادث سال 88 اشاره کرد و گفت: این فتنه طراحی شده بود، یعنی اینکه حادثه ای نبود یک دفعه اتفاق بیفتند.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری لااقل 15سال اندیشکده‌های غربی طراحی کردند که از طریق فتنه‌های بعد انقلاب تا بحال نتوانستیم به ایران لطمه ای وارد کنیم باید از طریق جنگ نرم و راه اندازی فتنه خاموش، انقلاب مخملی راه انداخت تا کمر انقلاب را بشکنیم.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در منبع‌هایی اعلام کردند که آمریکایی‌ها قبل از فتنه 700میلیارد دلار برای راه اندازی فتنه در ایران هزینه کردند.22خرداد آقای موسوی در شب انتخابات تمامی خبرنگار‌های داخلی و خارجی را دور خود جمع کردند که بگوید من برنده قطعی انتخابات هستم که شما از کجا متوجه شدید که برنده اید؟ چون یکی از شاخصه‌های انقلاب نرم و انقلاب مخملی این است که طرف اعلام کند که در انتخابات پیروز شده است.
این مسئول عنوان کرد: یکی از شاخصه‌های انقلاب نرم و مخملی این است که کمیته صیانت را تشکیل بدهیم که بعد از شمارش آراء بگویند که ما انتخابات را قبول نداریم و تقلب شده است.
وی با بیان اینکه چرا این فتنه را پیچیده می‌دانیم؟ گفت: به دلیل اینکه از نماد مقدسات ما استفاده کردند، پارچه سبز که یک نماد مقدس و مذهبی است را به دستانشان و گردنشان بستند وسوءاستفاده از نماد مذهبی انجام دادند که مردم تشخیص ندادند که حق و باطل چیست.
معبودی عوامل را 2 دسته دانست و ابراز کرد: یکی عوامل پشت صحنه اند(اسرائیل و آمریکا و غربی‌ها) و دیگری عوامل روی صحنه(میرحسین موسوی و هاشمی و خاتمی و کروبی)؛ عوامل بیرونی دنبال این بودند که ایران را مانند سوریه تبدیل به یک ویرانه کنند که آنها خسارت‌های مادی و معنوی زیادی به ایران زدند.

وی تصریح کرد: مطابق با آمار اعلام شده در 8ماه فتنه بالغ بر 400هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد شد این مبلغ برای ایجاد اشتغال برای 2میلیون جوان لازم بود.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین بیان کرد: در خطبه 29 خرداد مقام معظم رهبری فرمود که جنبش شما با بقیه فرق می‌کند وقتی اسرائیل و بی بی سی شما را تایید می‌کنند بدانید که اشتباه می‌روید و صف خود را جدا کنید.

وی افزود: اما فتنه گران به سخنان رهبری گوش نکردند در میدان دشمن قرار گرفتند، اما در نهایت این فتنه پیچیده شکست خورد، زیرا فتنه باطل بود و باطل رفتنی است، همچنین خداوند امدادهای غیبی خود را نازل کرد و مردم بابصیرت شدند و حماسه 9 دی را خلق کردند.
انتهای پیام/2002
منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان