۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین گل زدن دلیل بر برتر بودن نیست/۱۲سال است که به طور حرفه ای وارد فوتسال شدم
کد خبر: ۲۲۲۵۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۸ ساعت: ۸:۴۸ ↗ لینک کوتاه

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان:

گل زدن دلیل بر برتر بودن نیست/۱۲سال است که به طور حرفه ای وارد فوتسال شدم

فاطمه اعتدادی بازیکن الوندی تیم دانشگاه آزاد با به ثمر رساندن۲۷ گل خانم گل نیم فصل نخست لیگ فوتسال بانوان شد.

گل زدن دلیل بر برتر بودن نیست/۱۲سال است که به طور حرفه ای وارد فوتسال شدم
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، با پایان نیم فصل لیگ برتر فوتسال بانوان فاطمه اعتدادی ملی پوش الوندی تیم دانشگاه آزاد با ۲۷ گل زده خانم گل نیم فصل شد، در ادامه گفت‌وگوی این بانوی ورزشی را می‌خوانید.

فاطمه اعتدادی گفت: من از ۱۵ سالگی فوتسال را شروع کردم و ۱۲سال است که به طور حرفه ای بازی می کنم سال ۸۷ به تیم ملی دعوت شدم و تاکنون عضو تیم ملی بودم.

وی در ادامه افزود: ابتدا از باشگاه‌های محلی فوتسال را شروع کردم بعد وارد تیم قزوین شدم که آن زمان در لیگ برتر نبود از دسته ۳ به دسته ۲، سپس دسته ۱ و بعد به لیگ برتر آمدیم و تا سال گذشته که با دانشگاه آزاد قرارداد بستم در تیم قزوین بودم  که در آن تیم دوبار خانم گل لیگ شدم، سال گذشته قزوین با مشکلات مالی که داشت منحل شد و من به تیم دانشگاه آزاد آمدم. 

این بازیکن فوتسال درباره خانم گل شدنش در لیگ بعد از دو سال که این رکورد در دست سارا شیربیگی ملی پوش رشت بود، گفت: سارا واقعا بازیکن خوبی است، اینکه من خانم گل شدم دلیل بر این نیست که من بهترم.

وی اضافه کرد: شرایط خانم گل شدن در تیمی مثل دانشگاه آزاد سخت است؛ با وجود بازیکنان گلزن بسیاری که تیم دارد طبیعتا گل‌ها پخش می‌شود و کار سخت تر خواهد شد.

اعتدادی عنوان کرد: کار با خانم مظفر خوب است، وی از همه لحاظ سرمربی خوبی هستند من قبلا در تیم ملی تحت سرمربی گری وی بودم و در باشگاهی هم زمانی که دانشگاه آزاد به من پیشنهاد داد یکی از دلایل قبول همکاری با این تیم وجود این مربی بود.

وی یادآور شد: از ملی حفاری هم پیشنهاد داشتم که تیم بسیار خوبی است اما مسافتش بسیار برایم زیاد بود.

عضو تیم ملی فوتسال تصریح کرد: گل زدن دلیل بر برتر بودن نیست. اگر من بیشترین تعداد گل زده را دارم دلیل بر بد بودن بقیه نیست، چون فوتسال آنالیز بازی ندارد هر کس که گل بزند به چشم می‌آید اما کل تیم در این آمار دخیل هستند از دروازه بان تا همه بازیکنان. 

وی درباره شرایط مالی دانشگاه گفت: شرایط مالی دانشگاه خوب است، طبق قراداد مقداری از مبلغ را ابتدای فصل گرفتیم و مقداری را هم نیم فصل و مابقی را پایان فصل می‌گیریم، فقط در بازی‌های مهمی که مهمان هستیم (ملی حفاری، صنعت نفت و آبادان و می رشت) در صورت برد پاداش به ما تعلق می‌گیرد اما بقیه بازی‌ها هیچ پاداشی بابت برد یا گل‌های زده به ما تعلق نخواهد گرفت.

این خانم گل نیم فصل فوتسال در مورد حرف و حدیث‌های اسپانسرینگ و حمایت قوی دانشگاه آزاد اذعان کرد: اینکه دانشگاه مشکل مالی ندارد و بازیکنان تمایل به بستن قرارداد با این تیم را دارند مشکل یا بدی این باشگاه نیست؛ اگر چند تیم با شرایط مالی خوب وجود داشته باشند مطمئنا بازیکنان پخش می‌شوند سازمان لیگ و مسئولین باید مشکل اسپانسر تیم‌های ضعیف تر را حل کنند.

وی ابراز کرد: دانشگاه یک مدیریت بزرگ و قوی دارد، جناب دادکان یک مدیر بسیار کاردان هستند.
اکثر بازیکنان این تیم تهرانی هستند و ترجیح می‌دهند با همان شرایط مالی در تیم شهر خود بازی کنند.

اعتدادی درباره بازی‌ها و اردوهای مل بیان کرد: نزدیکترین بازی در پیش رو، بازی‌های داخل سالن آسیا که شهریور ماه در ترکمنستان برگزار می‌شود، آخرین بار چهار سال پیش در کره جنوبی ما با خانم مظفر به همراه تیم ملی در این تورنمت شرکت کردیم که نایب قهرمان شدیم.

وی درباره شرایط نیم فصل آینده گفت: شرایط برای قهرمانی سخت شده است و با انصراف دو تیم تبریزی سه بازی سخت ما پشت سر هم برگزار می‌شود که این فشردگی، کار را سخت می‌کند.

این بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در پایان اذعان کرد: ما همه تلاش خود را برای قهرمانی خواهیم کرد، چون ما با بچه‌های ملی حفاری دوست هستیم ولی نهایت تلاش خود را می‌کنیم؛بعد از باخت مقابل حفاری با بچه‌ها برای قهرمانی هم پیمان شدیم.
انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان