۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین زنگ جشن نيكوكاري در مدرسه راهنمائي دخترانه سمائيان نواخته شد
کد خبر: ۲۲۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در هفته ي احسان و نيكوكاري؛

زنگ جشن نيكوكاري در مدرسه راهنمائي دخترانه سمائيان نواخته شد

از امروز ۲۰۰ پايگاه ثابت و سيار براي جمع آوري كمك هاي مردمي در سطح شهرستان دايرمي شود.

زنگ جشن نيكوكاري در مدرسه راهنمائي دخترانه سمائيان  نواخته شد

به گزارش صبح قزوين : صبح امروز در مراسمي نمادين زنگ جشن نيكوكاري در مدرسه راهنمائي دخترانه سمائيان بدست فرماندار اين شهرستان نواخته شد.

 داداشي فرماندار در اين مراسم گفت: جشن نيكوكاري تجلي حس نوعدوستي و مهرورزي  مردم كشور است كه به كمك هموطنان نيازمند خود مي شتابند.

وي با بيان اينکه هر عمل خيري بايد با نيت الهي و بدون منت انجام گيرد افزود: گامي که با هدف رسيدن به قرب الهي برداشته شده و نيت خدايي برآن حاکم باشد بي شک نزد خداوند از ارزش والايي برخوردار است.

داداشي با اشاره به جشن نيکوکاري در آستانه فرا رسيدن سال نوگفت: اين سنت خير و ارزشمند علاوه بر کمک به نيازمندان و مستمندان زمينه گسترش و ايجاد شادابي و نشاط، ترويج و گسترش فرهنگ انفاق و نيکوکاري در سطح جامعه را موجب مي شود.

جهانگرد رئيس كميته امداد ابيك نيز در اين مراسم با اشاره به اغاز جشن نيكوكاري در تمامي مدارس شهرستان افزود: به همين منظور از امروز 200 پايگاه ثابت و سيار براي جمع آوري كمك هاي مردمي در سطح شهرستان دايرمي شود تا مردم بتوانند شادي هاي خود را براي ايام نوروز با افراد نيازمند تقسيم كنند.

 وي اظهار داشت: پايگاه هاي جمع آوري كمك هاي مردمي  براي جمع آوري كمك هاي مردم خير در ميادين، خيابان ها، مساجد، مدارس و روستاهاي شهرستان بر پا خواهد شد.

 وي در ادامه با اشاره به توزيع 8 هزار قلك و همچنين 5 هزار پاكت بين دانش آموزان مدارس شهرستان اظهار داشت: اين قلك ها و پاكت ها در راستاي جمع آوري كمك هاي دانش آموزي توزيع شده است.

انتهای پیام/9003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان