۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین عزیزی; مقصر این شکست آلودگی هوا و محیط‌‌ زیست بود!/ از لحاظ فوتبالی زیرصفر بودیم!
کد خبر: ۲۲۱۷۹۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

عزیزی; مقصر این شکست آلودگی هوا و محیط‌‌ زیست بود!/ از لحاظ فوتبالی زیرصفر بودیم!

مدیرفنی سیاه‌جامگان گفت: فکر نمی‌کردم این‌قدر ضعیف باشیم و هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم، از لحاظ فوتبالی زیرصفر بودیم.

عزیزی; مقصر این شکست آلودگی هوا و محیط‌‌ زیست بود!/ از لحاظ فوتبالی زیرصفر بودیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، خداداد عزیزی بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در بازی‌های گذشته خوب بودیم و فکر نمی‌کردم این‌قدر ضعیف باشیم و هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم، از لحاظ فوتبالی زیرصفر بودیم.

وی در مورد اینکه مسئول این شکست چه کسی است، گفت: مسئول فنی شکست من بودم. فکر کردید چه کسی بوده؟! حتماً‌ آلودگی هوا و محیط زیست!

عزیزی در مورد اینکه از روی سکوها با نیمکت در ارتباط بود با کنایه گفت: ارتباط می‌گرفتیم؟! همینی که بود. مثلاً 3 بر صفر، 4 بر صفر می‌شد؟

وی در مورد اقدام کریم باقری گفت: آقا کریم یک دونه است. او عشق است و من خیلی دوستش دارم.

مدیرفنی سیاه‌جامگان در مورد اینکه در نیم‌فصل آیا بازیکنان این تیم می‌توانند جدا شوند، گفت: صد درصد. هر کس که رضایت‌نامه می‌خواهد بیاید و رضایت‌نامه‌اش را بگیرد. هر کس که کور نبود و بازی را دید می‌فهمید ما تحقیر شدیم، البته به خاطر نتیجه نمی‌گویم. ما امروز تحقیر شدیم نه به‌خاطر شکست، بلکه به‌خاطر شکل فوتبال. وقتی 90 دقیقه یک فرصت گل نداری و هیچ حرکتی نمی‌کنی یعنی تعطیل هستی. ما هیچ فرصتی نداشتیم و دست‌هایمان بالا برد و شانس آوردیم به جای سه تا هشت‌تا نخوردیم.

عزیزی درمورد مشکلات مالی سیاه‌جامگان گفت: مگر شما مالک باشگاه هستید؟ شما نمی‌توانید نظر بدهید که پول هست یا نه. قرار است پول بیاید و بحث ما پرداخت 30 درصد از قرادادها در نیم‌فصل است، اما مگر بقیه جاها پول هست؟ مگر روزنامه شما الان پول دارد؟! با این فوتبالی که بازی کردیم هر کس که می‌خواهد برود، برود!

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان