۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بختیاری‌زاده;۵۰ درصد خواسته‌هایم در مسجد سلیمان محقق شد/ روزهای سختی را پشت سر گذاشتم
کد خبر: ۲۲۰۸۰۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بختیاری‌زاده;۵۰ درصد خواسته‌هایم در مسجد سلیمان محقق شد/ روزهای سختی را پشت سر گذاشتم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: توانستم ۵۰ درصد آنچه را که در ذهنم دارم را عملی کنم.

بختیاری‌زاده;۵۰ درصد خواسته‌هایم در مسجد سلیمان محقق شد/ روزهای سختی را پشت سر گذاشتم

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درمورد برنامه‌هایش در نیم فصل دوم گفت: برنامه‌هایم را برای حضور بهتر در نیم فصل دوم به مدیریت باشگاه داده‌ام من خواستار برگزاری یک اردو در بندرعباس هستم زیرا هم شرایط آب و هوای مناسبی دارد و هم در استان همجوار است. البته این اردو می‌تواند ازنظر روحی و روانی به بازیکنان ما کمک کند هرچند هنوز نمی‌دانم شرایط برگزاری اردو را پیدا می‌کنیم یا نه. درخواست دیگرم از باشگاه جذب 2 یا 3 بازیکن جدید است.

وی ادامه داد: با همکارانم در کادر فنی عملکرد بازیکنان را در نیم فصل اول مورد ارزیابی دقیق‌تر قرار می‌دهیم و یک یا دو نفر دیگر از فهرست تیم کنار گذاشته می‌شوند پیش از این هم فرزاد محمدی و یوسف بهزادی را از تیم کنار گذاشته بودیم. تمریناتمان از روز سه‌شنبه در مسجد سلیمان آغاز خواهد شد تا ببینیم شرایط برگزاری اردو در بندرعباس را پیدا می‌کنیم یا نه.

وی درمورد مشکلات حاشیه‌ای نیم فصل اول تیمش گفت: نگاه من به حاشیه‌ها و مشکلات این است که می‌تواند شما را در کارتان قوی‌تر کند. در ابتدای حضورم در مسجدسلیمان تلاش کردم که آنچه از نظر خودم در این تیم اشتباه بود را اصلاح کنم و خودم را تغییر دهم. نمی‌خواستم تیم نفت مسجد سلیمان با خط و مشی سال‌های قبل حرکت کند می‌خواستم از نظر فنی و اخلاقی تیم را به سمت بهتر شدن پیش ببرم . مشکلات زیاد بود هرچند دوستانی هم در خود باشگاه از من حمایت کردند و من را برای انجام اصول کاری خودم تشویق و ترغیب می‌کردند. خوشبختانه تیم نفت مسجد سلیمان توانست اتحاد تیمی‌اش را حفظ کند و از نظر روحی و روانی تا آخر نیم فصل وضعیت بازیکنان ما خوب بود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: در یکی دو ماه اخیر ما با تیم‌های قدرتمندی از لیگ برتر و لیگ دسته اول روبرو شدیم با پدیده، سایپا، مس کرمان، راه‌آهن و ملوان در جام حذفی در لیگ برتر بازی کردیم. تیم ما هفته به هفته بهتر شد هرچند روزهای سختی را پشت سر گذاشتم اما خوشبختانه تیم به آرامش رسید و نیم فصل دوم فرصتی است برای بهتر شدن. توانستم 50 درصد آنچه برای خودم ترسیم کرده بودم را عملی کنم. در پایان فصل درمورد شرایط فوتبال مسجد سلیمان کلی‌تر صحبت خواهم کرد. می‌توان تصمیماتی رفت که به آینده فوتبال مسجد سلیمان کمک کند. 

انتهای پیام/ک

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان