۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۱۱ نفر در مجموعه شهرداری آبیک دستگیر شدند
کد خبر: ۲۲۰۰۶۷ نویسنده: سعید احمدزاده تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۳ ساعت: ۹:۷ ↗ لینک کوتاه

دادستان شهرستان آبیک در مصاحبه با صبح قزوین:

۱۱ نفر در مجموعه شهرداری آبیک دستگیر شدند

دادستان آبیک بیان کرد: دلایل اولیه ای درباره تخلفات مالی شهرداری آبیک به دست آمد که این ادله به شعبه بازرسی قزوین ارائه شد و هم اکنون این موضوع در این شعبه در حال رسیدگی است.

 ۱۱ نفر در مجموعه شهرداری آبیک دستگیر شدند
سعید احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره خبر دستگیری شهردار آبیک در روز گذشته(دوشنبه) اظهار کرد: به علت برخی از تخلفات مالی صورت گرفته در مجموعه شهرداری آبیک، شهردار این شهر دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: دلایل اولیه ای درباره تخلفات مالی شهرداری آبیک به دست آمد که این ادله به شعبه بازرسی قزوین ارائه شد و هم اکنون این موضوع در این شعبه در حال رسیدگی است.

دادستان شهرستان آبیک اذعان کرد: تخلفات به دست آمده که به صورت مستند است مربوط به برخی مسئولان شهرداری آبیک و تعدادی از پیمانکارانی که با آنها در ارتباط بودند، است و به تعدادی از این افراد تفهیم اتهام شده و برای برخی نیز قرار بازداشت صورت گرفته و عده‌ای نیز در بازداشت موقت به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: هم اکنون روند رسیدگی در شعبه بازرسی قزوین در حال پیگیری است و هنوز مدارک برای ارائه پرونده به دادسرا تکمیل نشده است؛ به همین دلیل جزئیات بیشتری اعلام نمی‌شود و آقای صادقی نیارکی دادستان قزوین جزئیات بیشتر را رسانه‌ای خواهد کرد.

احمدزاده بیان کرد: در این پرونده تخلف به طور مجموع 11 نفر دستگیر شده‌اند که 7 نفر پیمانکار و 4 نفر هم در مجموعه شهرداری بودند که شهردار آبیک نیز در رابطه با این پرونده دستگیر شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

م. ع / ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

چشم آقای روحانی واستاندار قزوین روشن
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان