۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین برگزاری ۷ محفل انس با قرآن کریم در قزوین
کد خبر: ۲۱۹۵۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۰ ساعت: ۱۴:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان اعلام کرد:

برگزاری ۷ محفل انس با قرآن کریم در قزوین

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری ۷ محفل انس با قرآن کریم همزمان با هفته قرآن در مناطق استان خبر داد.

برگزاری ۷ محفل انس با قرآن کریم در قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، دومین گردهمایی مدیران مراکز دارالقرآن نواحی و مناطق استان پیش از ظهر امروز با حضور 15 نفر از مدیران استان در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی استان برگزار شد.

در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته برای شروع به کار مراکز دارالقرآن‌ها در ترم اول سال تحصیلی 96-95، برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز تبیین شد. 

در ادامه جلسه گزارش فعالیت‌های انجام شده و پیگیری ثبت اطلاعات مراکز دارالقرآن‌ها در سامانه ایران پرورشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

همچنین به منظور بزرگداشت هفته قرآن، عترت و نماز مقرر شد تا 7 محفل انس با قرآن به‌صورت متمرکز در این هفته با مشارکت مراکز دارالقرآن و کارشناسی‌های قرآن، عترت و نماز در سطح نواحی و مناطق استان اجرا شود.

گفتنی است، علاوه بر برگزاری یک محفل انس با قرآن کریم در سطح استان، در نواحی و مناطق یک و دو مشترکا یک محفل در سطح شهر قزوین، در شهرستان البرز در شهر مهرگان، شهرستان تاکستان، بوئین زهرا، آبیک و در منطقه اسفرورین نیز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان