۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برجام همچون علف هرز است/ دولت روحانی فقط وعده اصلاح وضعیت اقتصادی را داد
کد خبر: ۲۱۸۵۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۵ ساعت: ۹:۹ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل استراتژیک کشور:

برجام همچون علف هرز است/ دولت روحانی فقط وعده اصلاح وضعیت اقتصادی را داد

کارشناس مسائل استراتژیک کشور بیان کرد: واقعیت این است که برجام درخت سیب و گلابی هم نیست بلکه علف هرزی است و محصول آن به اقتصاد ملی زیان می‌رساند.

برجام همچون علف هرز  است/ دولت روحانی فقط وعده اصلاح وضعیت اقتصادی را داد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به نقض برجام توسط آمریکایی‌ها اظهار کرد: آمریکایی‌ها اگر برجام را نقض نکنند حماقت کرده‌اند؛ چراکه تمام چیزهایی که می‌خواستند به دست بیاورند توسط دولت روحانی به آن‌ها داده شد.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا هم مشخص بود که آمریکایی‌ها به تعهدشان عمل نخواهند کرد، افزود: اکنون ضرورتی نمی‌بینند که دیگر حتی به آن تعهدات محدود خود فکر کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک تصریج کرد: متاسفانه دولت اصل را بر تعامل و حسن ظن با آمریکا قرار داد و برای اینکه آمریکا بهانه‌ای نداشته باشد همه آن چیزی که می‌خواست از قبل تقدیم کرد.

قدیری ابیانه با اشاره به تناقض بین گفتار و رفتار رییس جمهور خاطرنشان کرد: آقای روحانی اعلام کرد که روز اجرای برجام روز پایان تحریم‌هاست و همه تحریم‌ها لغو خواهد شد اما نه تنها لغو نشد بلکه تشدید هم شد.

تناقضات در گفتار و رفتار رییس‌جمهور تمام‌شدنی نیست
کارشناس مسائل استراتژیک خاطرنشان کرد: وقتی مردم پس از ماه‌ها بر اساس اظهارات و وعده‌های خود رییس جمهور او را مورد سوال قرار دادند ” این نخلی که شما وعده‌اش را دادید چه شد؟” در پاسخ گفتند ” ما تازه درخت سیب و گلابی کاشته‌ایم یک عده آمده‌اند دم باغ و از الان سیب و گلابی می‌خواهند”.

وی با اینکه روحانی گرفتار مشاوران تبلیغاتی انتخابات سال آینده است، بیان کرد: واقعیت این است که برجام درخت سیب و گلابی هم نیست بلکه علف هرزی است و محصول آن به اقتصاد ملی زیان می‌رساند.

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به اشتباهات پی در پی دولت تدبیر و امید اذعان داشت: من اگر جای روحانی بودم نه تنها بار دیگر نامزد انتخاباتی نمی‌شدم بلکه همین حالا با پوزش از ملت استعفا می‌دادم.

کارشناس مسائل استراتژیک در پایان با بیان اینکه متاسفانه دولت هر شکستی را پیروزی جلوه می‌دهد، گفت: اقتصاد کشور نیاز به نجات غریق دارد در حالی که روحانی فقط وعده می‌دهد.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان