۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین امروز کمر دشمنان در مقابل تفکر عظیم بسیج خم شده است
کد خبر: ۲۱۷۲۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۷ ساعت: ۸:۶ ↗ لینک کوتاه

جانشین نیروی زمینی سپاه در قزوین:

امروز کمر دشمنان در مقابل تفکر عظیم بسیج خم شده است

جانشین نیروی زمینی سپاه بیان کرد: امروز کمر دشمنان در مقابل تفکر عظیم بسیج خم شده و قدرت‌های بزرگ در مواجهه با روحیه بسیجی مانده و گیج شده اند.

 امروز کمر دشمنان در مقابل تفکر عظیم بسیج خم شده است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سردار سرتیپ عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، در مراسم اولین سالگرد شهدای مدافع حرم به ویژه ۱۲ شهید مدافع حرم استان قزوین که با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و مردم ولایت‌مدار قزوین در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه امروز دنیای استکبار تمام توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی به کار برده است، اظهار کرد: برای مقابله با فشار روزافزون دشمنان باید تلاش کرد تا روحیه بسیجی در جامعه بیش از همیشه گسترش پیدا کند.

وی افزود: برای داشتن روحیه بسیجی باید بر تاثیر و مداومت عوامل غیر فیزیکی چون مفهوم شهادت، ایثار، فداکاری و‌ رهبری معنوی تکیه زد چرا که این مفاهیم با ساختار نبرد کنونی در جهان قابل اندازه‌گیری نیست.

سردار سرتیپ عراقی ره‌یافت گفتمان جمهوری اسلامی را در مقابل ره‌یافت گفتمان لیبرالیستی و اثبات گرای غرب دانست و تصریح کرد: امروز دنیا به این اصل مهم واقف شده که گفتمان جدیدی به نام گفتمان انقلاب اسلامی به وجود آمده و روز به روز نیز در حال گسترش است‌.

وی با اشاره به دستگیری آمریکا‌یی‌ها در آب‌های سرزمینی ایران گفت: زمانی که نیروهای آموزش دیده و‌ گارد دریایی آمریکایی‌ها به آب‌های سرزمینی ایران اسلامی تجاوز کردند، پاسداران غیور کشور با لباس سبز منقش به آرم سپاه آن‌ها را محاصره نمودند.

این مسئول ادامه داد: آمریکایی‌ها با دیدن نیروهای سپاهی چنان ترسی بر دلشان افتاد که بدون شلیک حتی یک گلوله تسلیم شده و دست‌های خود را بالا بردند که این نشان‌از ابهت فرزندان نظام اسلامی در داخل و‌خارج از کشور دارد.

امروز شیوه جدیدی از گفتمان‌ در دنیا در حال رواج است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: امروز بالاترین امنیت در میان کشورهای همسایه و منطقه متعلق به نظام جمهوری اسلامی است که دلیل آن حفظ روحیه بسیجی در میان آحاد جامعه است.

وی تصریح کرد: امروز کمر دشمنان در مقابل تفکر عظیم بسیج خم شده و قدرت‌های بزرگ در مواجهه با روحیه بسیجی مانده و گیج شده اند.

سردار سرتیپ عراقی با تاکید بر اینکه تمام ساختارها، الگوها و مؤلفه‌های نبرد در دنیای مادی با بهره‌برداری از مکتب اسلام، قرآن و قیام حسینی شکسته شده است گفت: تفکر و اقدام بسیجی همواره بن‌بست شکن است و همین امر سبب حیرت دشمنان شده است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با تمام قوا و توان برای مقابله با اسلام و‌ انقلاب تلاش کردند تا زمینه براندازی این انقلاب مردمی را ایجاد کنند‌ اما نظام جمهوری اسلامی با توکل به خدا، کمک بسیحیان و حداقل امکانات در مقابل دشمنان قدرتمندانه ایستاده است.

این مسئول از تغییر معیارهای جهانی توسط بینش بسیجی خبر داد و‌ عنوان کرد: امروز شاهد تغییر تکنیک‌های مادی‌گرایانه غرب و آمریکا هستیم و شیوه جدیدی از گفتمان‌ در دنیا در حال رواج است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه شهدا سبب سربلندی کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: همه ما آزادی، امنیت و ‌آرامش امروز خود را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران هستیم که آن را برای نظام اسلامی به ارمغان آورده‌اند‌.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان