۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین پرداخت ۱۳ میلیاردتومان تسهیلات اقتصادمقاومتی در سال جاری
کد خبر: ۲۱۷۱۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۳ ساعت: ۱۳:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین اعلام کرد:

پرداخت ۱۳ میلیاردتومان تسهیلات اقتصادمقاومتی در سال جاری

مسئول بسیج سازندگی استان بیان کرد: ۱۳ میلیارد تومان از اعتبارات بانک عامل مهر و ۵ میلیارد تومان از بانک عامل سینا تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

پرداخت ۱۳ میلیاردتومان تسهیلات اقتصادمقاومتی در سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، همزمان با هفته بسیج، نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی توسط بسیج سازندگی قزوین در سرای سعدالسلطنه برپا شده است.

حمیدرضا اله بداشتی، مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از اولین روز هفته بسیج آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در این نمایشگاه از شهرستان های بویین زهرا، تاکستان، اوج، قزوین،البرز و آبیک حضور دارند.

اله بداشتی تاکید کرد: افراد حاضر در این نمایشگاه مراحل شناسایی، آموزش، تسهیلات، بازاریابی و فروش طی کرده اند و همینک وارد چرخه تولید شده اند.

وی عنوان کرد: محصولات این بازارچه تولیدات غذایی سالمی است که به دست تولیدکنندگان بسیجی همین استان انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان ابراز کرد: این نمایشگاه با همکاری فرمانداری، استانداری، جهاد کشاورزی و با محوریت بسیج شکل گرفته تا در راستای اقتصاد مقاومتی با یک اقدام عملیاتی، مواد لازم سفره مردم تولید شود.

وی همچنین خبرداد: محصولات نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی، در هفته بسیج با تخفیف 10تا 15 درصدی به صورت مستقیم از تولیدکننده به مصرف کننده عرضه می‌شود و هیچ واسطه ای وجود ندارد.

اله بداشتی خاطر نشان کرد: در همین نمایشگاه برای افراد تولید کننده ای که تمایل دارند در راستای اقتصاد خرد فعالیت کنند، هم آموزش ارائه می‌شود و هم امادگی برای دادن تسهیلات وجود دارد.

وی درباره تقویت اقتصاد مقاومتی اعلام کرد: باید از ظرفیت بسیجیان در سراسر استان استفاده شده تا الگوی موفق اقتصادی در استان نشر داده شود.

عرضه محصولات غذایی با 15 درصد تخفیف
این مسئول بسیج درباره محصولات ارائه شده در این نمایشگاه گفت: در 22 عرصه با 30 غرفه، دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: فراورده‌های لبنیات، فراورده‌های انگور، فراورده‌های زیتون،قارچ، ماکیان، عسل طبیعی، صنایع دستی، گیاهان دارویی، ترشیجات و شورها، فراورده‌های ارد، گل و گیاه از جمله محصولات عرضه شده در نمایشگاه هستند.

اله بداشتی اعتبار پرداختی بسیج سازندگی برای عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در سال 95 را 13 میلیارد اعلام کرد و افزود: 13 میلیارد تومان از اعتبارات بانک عامل مهر و 5 میلیارد تومان از بانک عامل سینا تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: بخشی از تسهیلات به افراد واجد شرایط پرداخت شده و بخش دیگر تا پایان سال 95 پرداخت خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی اظهار کرد: هدف پرداخت این تسهیلات به افراد، تبدیل تسهیلات به تولیدی است که اشتغال پایدار را ایجاد کند.

وی در پایان گفت: در نمایشگاه غرفه ای برای مشاوره و ثبت نام وجود دارد که افراد با مراجعه به آن می توانند آمادگی خود برای ایجاد عرصه‌های اقتصاد مقادمتی اعلام کنند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان