۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین جزئیات دستگیری تیم تروریستی درسیستان
کد خبر: ۲۱۷۱۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲ ساعت: ۱۶:۳۶ ↗ لینک کوتاه

در پی هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج)؛

جزئیات دستگیری تیم تروریستی درسیستان

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یک تیم تروریستی شب گذشته در پی هوشیاری نهادهای امنیتی استان به ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج)، در جنوب استان منهدم شد.

جزئیات دستگیری تیم تروریستی درسیستان
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یک تیم تروریستی شب گذشته در پی هوشیاری نهادهای امنیتی استان به ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج)، در جنوب استان منهدم شد.


علی‌اصغر میرشکاری ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج متعلق به همه ملت ایران است و باید به این تشکل مردمی و فراگیر افتخار کرد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امسال 40 هزار زائر پاکستانی از طریق سیستان و بلوچستان عازم کربلا شده‌اند، تاکید کرد: ورود زائران پاکستانی اربعین حسینی به استان امسال نسبت به سال گذشته 2 برابر شده و همه این زائران از خدمات ستاد اربعین استان بهره‌مند شده‌اند. همه ما باید تلاش کنیم سیستان و بلوچستان در سال‌های آینده با توان بیشتری در خدمت زائران پاکستانی اربعین باشد.

میرشکاری در ادامه با اشاره به حوزه امنیتی استان، تصریح کرد: عملکرد نیروهای امنیتی استان از جمله قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروی انتظامی و مرزبانی در زمینه تامین امنیت زائران اربعین حسینی که از طریق استان عازم عراق شدند، جای تقدیر ویژه دارد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به هوشیاری و اشراف همه جانبه نیروهای امنیتی استان، گفت: یک تیم تروریستی شب گذشته در پی هوشیاری نهادهای امنیتی استان به ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج)، در جنوب استان منهدم شد.

وی با بیان اینکه تامین امنیت امری بسیار دشوار و زمان‌بر است، بیان کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی امروز امنیت مناسبی در سیستان و بلوچستان برقرار است.





انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان