۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ذخیره‌سازی میوه شب عید باید انجام شود
کد خبر: ۲۱۷۰۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین:

ذخیره‌سازی میوه شب عید باید انجام شود

معاون امور اقتصادی استانداری گفت: ذخیره سازی لازم باید برای میوه‌های شب عید شهروندان انجام و ظرفیت سازی لازم نیز صورت پذیرد.

ذخیره‌سازی میوه شب عید باید انجام شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار در جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی که با حضور علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ومدیران در استانداری قزوین برگزار شد، ضمن قدردانی از برنامه ریزی سال گذشته در نحوه توزیع میوه شب عید استان افزود: با برنامه ریزی مناسب میوه شب عید مردم استان و مسافریننوروزی در سال جاری نیز تامین خواهد شد.

وی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم در شب عید همه کالاها بویژه میوه افزایش داشته باشد مردم حق دارند میوه شب عید خود را با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنند.

حبیبی تصریح کرد: باید از هم اکنون پیش بینی کرد شهروندان استان چه میزان میوه برای شب عید نیاز دارند تا به میزان مناسب تهیه شود.

وی یاد آور شد: در ساماندهی بازار باید برنامه ریزی خرید میوه شب عید را انجام داد.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: خوشبختانه وزارت جهاد کشاروزی در زمینه صادرات میوه و خشکبار خوب عمل کرده و باید با برنامه ریزی مناسب میوه شب عید را خریداری کرد.

حبیبی اظهار داشت: ذخیره سازی لازم باید برای میوه‌های شب عید شهروندان انجام و ظرفیت سازی لازم نیز صورت پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: در مدیریت توزیع نیز باید برنامه ریزی لازم انجام شود تا دسترسی مردم به میوه و مراکز توزیع سریع و به آسانی صورت گیرد.

حبیبی اضافه کرد: پراکنش و توزیع مکانی در شهرها و روستاها باید بصورت مناسب انجام شود؛ قیمت و کیفیت میوه ها باید مدیریت شده و مناسب باشد.

این مسئول یاد آور شد: رسالت ما این است که به مردم خدمت کنیم تا در شب عید برای تهیه اقلام مورد نیاز خود با مشکل مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: علاوه بر تهیه و توزیع میوه، سایر اقلام اساسی شب عید مردم نیز تامین خواهد شد بنابراین مردن در تامین نیاز های اولیه خود نگرانی نداشته باشند.
انتهای پیام/2002

منبع: سایت استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان