۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آیت‌الله باریک‌بین فرزند شاخص استان در مبارزات انقلابی بودند
کد خبر: ۲۱۶۸۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۳ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

آیت‌الله باریک‌بین فرزند شاخص استان در مبارزات انقلابی بودند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار آیت‌الله باریک‌بین گفت: حضرت آیت‌الله باریک‌بین فرزند شاخص استان در مبارزات انقلابی و پیگیری منویات امام خمینی (ره) بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم هیچ جریانی نتوانست ایشان را از مسیر انقلابی باز دارد.

آیت‌الله باریک‌بین فرزند شاخص استان در مبارزات انقلابی بودند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین صبح امروز(یکشنبه) در دیدار آیت‌الله باریک‌بین با اشاره به سوابق و فعالیت‌های سیاسی ایشان، اظهار کرد: حضرت آیت‌الله باریک‌بین، عالمی فرهیخته، انقلابی، همراه و شاگرد امام خمینی (ره)، همراه رهبر فرزانه انقلاب در طول سالیان طولانیِ قبل از پیروزی انقلاب تا کنون هستند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله باریک‌بین از معدود کسانی بودند که از مدت‌ها قبل از پیروزی انقلاب افتخار شاگردی امام خمینی (ره) را داشتند، اذعان کرد: حضرت آیت‌الله باریک‌بین ولایت فقیه را به خوبی پذیرفتند و با جدیت در خدمت ولی‌فقیه در زمان حضرت امام (رضوان‌الله تعالی علیه) بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: رژیم شاه برای این که ایشان را از فعالیت‌های مبارزاتی و انقلابی باز دارد، به سردشت کردستان تبعید کرد؛ اما ایشان در همان تبعیدگاه هم مأمن کسانی بودند که دغدغه انقلاب داشتند و با امام خمینی (ره) همراه بودند.

امام‌جمعه قزوین یادآور شد: حضرت آیت‌الله باریک‌بین فرزند شاخص استان در مبارزات انقلابی و پیگیری منویات امام خمینی (ره) بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم هیچ جریانی نتوانست ایشان را از مسیر انقلابی باز دارد.

وی تأکید کرد: الحمدالله ایشان همواره با جدیت پای کار انقلاب بودند و در زمان زعامت و رهبری ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای (حفظه‌الله) آن راه را ادامه داده‌اند و هم اکنون هم با جدیت پای کار انقلاب هستند.

عابدینی در پایان ابراز داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم که سایه برکات ایشان را بر سر مردم استان همچنان مستدام بدارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان