۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تاریخ نشان خواهد داد شهید طهرانی‌مقدم چه کارهای بزرگی انجام داده است
کد خبر: ۲۱۶۷۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۰ ساعت: ۹:۲۴ ↗ لینک کوتاه

سرلشکر باقری در سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم:

تاریخ نشان خواهد داد شهید طهرانی‌مقدم چه کارهای بزرگی انجام داده است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تاریخ نشان خواهد داد که شهید طهرانی‌مقدم چه کارهای بزرگی انجام داده و آنچه در دفاع مقدس نمایش داده شده صرفا مقدمات کار بوده است.

تاریخ نشان خواهد داد شهید طهرانی‌مقدم چه کارهای بزرگی انجام داده است
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم پنجمین سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم که در ستاد فرماندهی هوافضای سپاه برگزار شد، گفت: شهیدانی عزیز در ایجاد قدرت بازدارندگی و موشکی ایران شب و روز را نشناختند و گره‌های بزرگی را در این مسیر باز کردند و راه‌های پیموده نشده را پیمودند.

وی افزود: یکی از آن شهیدان، شهید گرانقدر طهرانی‌مقدم بود که گام‌های اساسی را در این مسیر برداشت .

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: من از سال 1360 و عملیات طریق‌القدس شهید طهرانی‌مقدم را شناختم؛ جوانی مخلص و بی‌ادعا که بدون داشتن سابقه نظامی شبانه‌روز در ساختن ادوات جنگی و خمپاره‌ها کار کرد. وی توپخانه سپاه را سازماندهی کرد، توپخانه‌هایی که افسران چند سال برای آن درجه را می‌گذراندند و نیز باید 6 ماه دوره عالی توپخانه را می‌گذراندند تا پس از آن بتوانند هدایت قبضه توپ را بر عهده بگیرند، اما تمامی این مراحل در دست این یک جوان ٢٢ ساله قرار گرفته بود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: تاریخ نشان خواهد داد که شهید طهرانی‌مقدم چه کارهای بزرگی انجام داده است و آنچه در دفاع مقدس نمایش داده شده صرفا مقدمات کار بوده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس توازنی بین برد موشک‌های ما و دشمن وجود نداشت و در این زمینه شهید طهرانی‌مقدم خدمات بزرگی ارائه کرد، اظهار داشت: وقتی موشک‌ها از سوریه و لیبی به تعداد اندکی وارد کشور شد و آنها دیگر اعلام عدم همکاری کردند، شهید طهرانی‌مقدم و همکارانش بودند که با هوش تمام و کمک الهی چگونگی استفاده از این موشک‌ها و ادوات را فرا گرفتند و استفاده کردند. همه این موشک‌ها هم به هدف می‌خورد.


انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان