۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین باید نسل جوان را از جنایات آمریکا آگاه کرد
کد خبر: ۲۱۶۵۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۳ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

باید نسل جوان را از جنایات آمریکا آگاه کرد

فرماندار قزوین در تجمع روز استکبار ستیزی ابراز کرد: باید نسل جوان را از جنایات آمریکا آگاه کرد.

باید نسل جوان را از جنایات آمریکا آگاه کرد
سیدعلی موسوی، فرماندار شهرستان قزوین که در جمع تجمع گران 13 آبان حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین درباره ضرورت استکبار ستیزی ابراز کرد:باید از ظرفیت این هفته‌ها و مناسبت‌ها مانند روز ملی استکبار ستیزی استفاده کرد و جنایات آمریکا را به نسل چهارم و سوم انقلاب منتقل کرد.
وی تاکید کرد: باید نسل جوان را آگاه کرد که آمریکا چه جنایت‌هایی قبل و بعد انقلاب انجام داده است و برای افراد مختلف روشنگری کرد.
فرماندار قزوین در ادامه با اشاره به اینکه ریشه های انقلاب ملت ایران را باید در آموزه های دین مبین اسلام و نهضت کربلا جستجو کرد افزود: جوانان انقلابی ایران اسلامی در روز سیزدهم آبان ماه با تاسی از اهداف ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار که در نهضت عاشورا نهفته است با تسخیر لانه جاسوسی علیه استکبار جهانی و یزیدیان زمان قیام کردند.
سیدعلی موسوی در ادامه از سیزدهم آبان ماه به عنوان یادآور سه واقعه در تاریخ انقلاب اسلامی یاد و اضافه کرد: شهادت دانش آموزان مسلمان به دست رژیم طاغوت ، تبعید امام خمینی و تسخیر لانه جاسوسی از جمله دلایلی است که روز سیزدهم آبان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است .
فرماندار قزوین با اشاره به اینکه تمامی این وقایع تاریخی در جهت مبارزه با استکبار بوده است اظهارداشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سردمداران امریکا که منافع خود را در کشورمان در خطر می دیدند در لانه جاسوسی علیه انقلاب اسلامی توطئه می کردند که با هوشیاری جوانان این سرزمین لانه جاسوسی تسخیر و نقشه آنان برملا شد که امام خمینی رحمه الله علیه به درستی از این واقعه با عنوان انقلاب دوم ملت ایران یاد کردند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان