۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دوره آموزشی پدافند غیرعامل ویژه مهندسان برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۵۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۲ ساعت: ۱۴:۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج مهندسین قزوین :

دوره آموزشی پدافند غیرعامل ویژه مهندسان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی و عمران استان قزوین از برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل ویژه مهندسان در این استان خبر داد.

دوره آموزشی پدافند غیرعامل ویژه مهندسان  برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، مهدی صادق‌پور، مسئول سازمان بسیج مهندسین  قزوین با اشاره به برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل اظهار کرد: دوره آموزشی پدافند غیرعامل ویژه مهندسان با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در این استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دوره آموزشی پدافند غیرعامل با هدف آشنایی مهندسان با مبحث 21 قانون مقررات ملی ساختمان که با عنوان مبحث پدافند غیرعامل است در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان  یادآور شد: با توجه به سرفصل مشخص در زمینه پدافند غیرعامل در زمینه مدیریت بحران، تهدیدات، معماری، استحکامات دفاعی، سازه استحکامات دفاعی، تأسیسات مکانیکی و الکترونیکی و جنگ روانی در قالب این دوره به مهندسان آموزش داده می‌شود.

صادق‌پور با بیان اینکه دوره آموزشی و آشنایی مهندسان با موضوع پدافند غیرعامل و اجرا کردن آن در ساخت و ساز بسیار مفید است،‌ تصریح کرد: موضوع پدافند غیرعامل مسئله مصون‌سازی درون کشور و عملیات غیرنظامی است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به آموزش و دفاع تأکید جدی شده است در همین زمینه دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل در رشته‌های مختلف به صورت مستمر و پیوسته ویژه مهندسان در استان قزوین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/3009

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان