۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پیروزی های امروز ملت عراق نتیجه الگو برداری جوانان عراقی از شهدای انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۲۱۶۴۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت: ۱۶:۳۲ ↗ لینک کوتاه

سردار نقدی:

پیروزی های امروز ملت عراق نتیجه الگو برداری جوانان عراقی از شهدای انقلاب اسلامی است

مسئول سازمان بسیج گفت: امروز ملت عراق دشمنان و متجاوزین به شهرهایشان را با الگوبرداری از ایثار و شهادت طلبی شهیدان ما شکست داده و به سرعت پیشروی می کنند و رمزشان همان رمز ایستادگی ما در طول تاریخ انقلاب است.

پیروزی های امروز ملت عراق نتیجه الگو برداری جوانان عراقی از شهدای انقلاب اسلامی است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ،سردار نقدی در حاشیه برگزاری مراسم یادواره شهید فهمیده و ۳۶۰۰  دانش آموز شهید استان البرز مطرح کرد: اگر امروز می بینیم نوجوانان و جوانان ما برای حضور در جبهه های مقاومت صف بسته اند و برای جنگ با دشمن پافشاری می کنند درسهایی است که شهیدان تاریخ انقلاب و دفاع مقدس به انان داده اند.

وی افزود:شهدا به ما و تمام ازادیخواهان درس دادند که اگر در مسیر عبودیت خداوند و کمال انسانیشان مانعی قرار گرفت، جان خود را قربانی می کنند ولی سلاح خود را بر زمین نگذاشته و مسیری میانبر انتخاب می نمایند.

سردار نقدی با بیان اینکه سلاح رزمندگان و جوانان میهن ما غیرت و شهادت طلبی آنان است که اسیر هیچ قید و بند دنیوی نمی شوند اظهار داشت:سلاح دشمن هرچقدر هم که پیشرفته و قدرتمند باشد از این سلاح برنده تر نیست و رمزی که توسط شهدا بر پایه استقامت تعیین شده رمزی است که موجب بیداری تمام عزت طلبان سراسر دنیا است تا بر دشمن مستکبر پیروز شوند.

وی خاطر نشان کرد: امروز روز بسیج دانش آموزی است و باید از شهید فهمیده های کشور یاد بگیریم آزادی و پیروزی که نتیجه ایستادگی و استقامت است بهایی دارد و اگر طالب آنیم باید عمل کننده باشیم .

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان