۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رفع مخاطرات کشت نایلونی برای سلامت غذایی مردم ضروری است
کد خبر: ۲۱۶۳۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۵ ساعت: ۱۰:۲۵ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوين:

رفع مخاطرات کشت نایلونی برای سلامت غذایی مردم ضروری است

دادستان عمومي و انقلاب قزوين رفع خطرات و آسیب های کشت نایلونی را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: در این خصوص به سازمان جهاد کشاورزی و محیط زیست تذکرات لازم داده شده است.

 رفع مخاطرات کشت نایلونی برای سلامت غذایی مردم ضروری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام اسماعيل صادقي نياركي دادستان قزوین صبح امروز(چهارشنبه) در ششمين جلسه مسئولان قضايي استان قزوين بیان کرد: اگر بخواهيم مأموريت‌ها را پياده كنيم و مطالبات را پاسخ دهيم نيازمند نيروي انساني هستيم و كاركنان هم بدون تجهيزات نمي توانند خدماتي را ارئه كنند.
دادستان عمومي و انقلاب قزوين اضافه کرد: طي هفت ماهه سال جاري بيش از 19 هزار پرونده در دادسراي قزوين وارد شده و به همين ميزان نيز رسيدگي شده است كه اين رقم بخش قابل توجهي از پرونده هاي استان را شامل مي شود ولي اين ميزان خدمت در ساختماني ارائه مي شود كه به لحاظ ميزان فضا و قدمت بايد مورد تجديد نظر قرار گيرد.
وی افزود: اين خدمت پرونده اي است كه قابل مشاهده است ولي خدمات ديگر نيز در دادسرا ارائه مي شود كه در اخبار عادي قابل بيان نيست و يا برخي خدمات نيز انجام مي شود كه در بيان شايد ساده و پيگيري آن چندان به چشم نيايد.
صادقی نیارکی تصریح کرد: به عنوان نمونه به تازگي دادستاني موضوع كشت نايلوني را مورد پيگيري قرار داد و نسبت به آسيب ها و مشكلات احتمالي براي سلامت مردم هشدارهاي لازم به سازمان جهاد كشاورزي و سازمان محيط زيست داده شد و از آنها خواست با توجه به لزوم حفظ سلامت مردم و امنيت غذايي در اين خصوص تدابير لازم انديشيده شود.
در ادامه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: پدافند غيرعامل را در حوزه‌هاي مختلف مورد بررسي قرار داديم، ولي براي حوزه اخلاق چه تدبيري انديشيده ايم تا با پدافند غيرعامل براي رفع آسيب ها در اين زمينه اقدام كنيم.
حجت الاسلام حسین كثيرلو تصریح کرد: بايد در اين حوزه كار كرد و از اقدامات فرهنگي غافل نبود.
همچنین معاون فرهنگی دادگستری کل استان قزوین عنوان کرد: خود نظارتي اصل مهمي است كه بايد بدان بپردازيم و مشكلات را به گردن ديگران نيندازيم.
حجت الاسلام یعقوب عبدالهی یادآورشد: براساس آموزه هاي ديني براي حل مشكلات بايد از خود شروع كنيم، نگاه فرهنگي بر ايجاد تحول و تفكر در افراد تكيه دارد چراكه با زور نمي شود افراد را به سمت حقيقت برد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان