۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۵۰ درصد تماس‌های دریافتی اورژانس مزاحمت‌ تلفنی است/ با متخلفان برخورد قاطع می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۸۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۷ ساعت: ۱۱:۳۵ ↗ لینک کوتاه

هشدار دادستان قزوین:

۵۰ درصد تماس‌های دریافتی اورژانس مزاحمت‌ تلفنی است/ با متخلفان برخورد قاطع می‌شود

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: مزاحمت‌های تلفنی و برخورد با این گونه افراد را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد تا آسیب‌های ناشی از این طریق به حداقل برسد.

۵۰ درصد تماس‌های دریافتی اورژانس مزاحمت‌ تلفنی است/ با متخلفان برخورد قاطع می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، حجت الاسلام صادقی نیارکی، دادستان قزوین با تاکید بر اینکه خدمات اورژانس 115 برای خدمت رسانی به بیماران و مردم است، اظهار کرد: متاسفانه مرکزی که می‌بایست به بهترین نحو خدمت ارائه دهد با دستاویز عده‌ای ناآگاه و نادان دچار اخلال در ماموریت اصلی شده و به ناچار از ماموریت و کمک به بیماران باز می‌ماند.
وی ادامه داد: می‌طلبد مردم حتی از تماس‌های غیراورژانسی نیز پرهیز نمایند چرا که بعضا به واسطه اشغال خط 115 اگر فردی که نیاز فوری به کمک داشته باشد در پشت خط بماند منجر به صدمات جبران ناپذیری خواهد شود.
دادستان قزوین اذعان کرد: در صورتی که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز اورژانس، افرادی که با تلفن مشخص تماس گرفته و ایجاد مزاحمت می‌کنند را به دادستانی معرفی نمایند با مزاحمین برخورد قاطع خواهیم داشت.
وی آمار 50 درصدی مزاحمت‌های ایجاد شده برای مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین (اورژانس 115) را تاسف آور خواند و گفت: امیدواریم این مرکز با توجه به کمبود نیرو و امکانات بتواند با بالاترین درجه استاندارد به حضور خویش در امدادرسانی به بیماران کمک و توان خدمات‌رسانی خود را افزایش دهد.
انتهای پیام/2002

منبع: سایت دادگستری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان