۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مروری بر آثار نقاشی دفاع مقدس استاد دل زنده
کد خبر: ۲۱۵۵۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۳ ساعت: ۱۲:۱۸ ↗ لینک کوتاه

حوزه هنری قزوین برگزار می کند؛

مروری بر آثار نقاشی دفاع مقدس استاد دل زنده

نمایشگاه آثار نقاشی استاد دل زنده از اساتید بزرگ نقاشی قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت حوزه هنری قزوین برگزار می‌شود.

مروری بر آثار نقاشی دفاع مقدس استاد دل زنده
 به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه ای با عنوان؛ «مروری بر نقاشی‌های استاد ابوالفضل دلزنده» با حضور؛ جمعی از هنرمندان و مسئولان، 10 مهر ماه، ساعت 16 در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
در این برنامه آثار و نقاشی‌های این هنرمند پیشکسوت که در سال‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خلق شده، اکران، نقد و بررسی خواهد شد.
در این برنامه جمعی از استادان و هنرمندان قزوین در خصوص شخصیت، احوال و آثار استاد دلزنده به ایراد سخن خواهند پرداخت.تحلیل و بررسی یک اثر شاخص استاد دلزنده، اجرای موسیقی سنتی و تقدیر از این هنرمند پیشکسوت از دیگر بخش های مراسم است.
گفتنی است، نمایشگاهی از آثا مرتبط با دفاع مقدس و انقلاب اسلامی این هنرمند در نگارخانه مهر حوزه هنری دایر خواهد شد.
شایان ذکر است، ابوالفضل دل زنده، از هنرمندان فعال در سه دهه اخیر است که توانسته علاوه بر تربیت شاگردان فراوان و برپایی ده‌ها نمایشگاه انفرادی در نمایشگاه های گروهی نیز حضور یابد.
وی طی سال های حماسه دفاع مقدس و به مناسبت های مختلف ده ها اثر به یادماندنی در بخش؛ پوستر، نقاشی، طراحی، نقاشی دیواری خلق کرده که به دلیل استقبال عمومی در گستره کشوری چاپ و پخش شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان