۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پوشش نامناسب نخست وزیر انگلیس در دیدار با روحانی + عکس
کد خبر: ۲۱۵۵۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳۱ ساعت: ۱۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در جریان سفر روحانی به نیویورک صورت گرفت؛

پوشش نامناسب نخست وزیر انگلیس در دیدار با روحانی + عکس

دیدار حسن روحانی با نخست وزیر انگلیس در حاشیه هفتادویکمین نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد در حالی برگزار شد که "ترزا می" با پوششی نامناسب در مقابل حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان حاضر شد.

پوشش نامناسب نخست وزیر انگلیس در دیدار با روحانی + عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز حضور در نیویورک به منظور شرکت در هفتادویکمین نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد، روز گذشته با " ترزا می " نخست وزیر انگلیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

این دیدار در حالی برگزار شد که نخست وزیر انگلستان با پوششی نامناسب در مقابل حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان حاضر شد تا ماجرای پوشش نامناسب مقامات زن در دیدار با مسئولان دولت یازدهم و توهین مسئولان اروپایی به مقامات کشورمان همچنان ادامه داشته باشد.

 

پیش از این هم در حاشیه دیدار وزیر خارجه ایتالیا با رئیس جمهوری کشورمان یکی از دیپلمات های زن ایتالیایی با پوشش نامناسبی در مقابل روحانی حاضر شده بود.

 

 

 

 

"دیوید کامرون" نخست وزیر سابق انگلیس هم پیش از این در دیدار با حسن روحانی بر خلاف عرف دیپلماتیک و اصول و آداب تشریفات در دیدارهای رسمی، پس از نشستن پای راست خود را روی پای چپ انداخته بود؛ همچنین در جریان سفر حسن روحانی به اروپا که با سفر به رم پایتخت ایتالیا شروع شد در اقدامی عجیب نشست خبری رئیس دولت یازدهم با نخست وزیر کشور میزبان زیر سایه مجسمه ی فاتح ایران برگزار شد.

 

این اتفاقات در شرایطی است که یکی از وعده‌های انتخاباتی روحانی، بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی بود، عزتی که نه تنها در دوران روحانی به پاسپورت ایرانی بازنگشت، بلکه شرایط توهین و بی‌احترامی به مقامات ایرانی هم در این دوران رقم خورد.

 

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان