۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کشف بیش از ۱۴۸هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و ۲۰ کیلوگرم تریاک در قزوین
کد خبر: ۲۱۵۴۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۹ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

توسط نیروی انتظامی استان قزوین انجام شد؛

کشف بیش از ۱۴۸هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و ۲۰ کیلوگرم تریاک در قزوین

تعداد ۱۴۸ هزار و۴۰۰ نخ سيگار خارجي قاچاق خارجي و بيش از ۲۰ کيلوگرم ترياک از قاچاقچي موادمخدر در قزوین کشف شد.

کشف بیش از ۱۴۸هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و ۲۰ کیلوگرم تریاک در قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سرهنگ سهراب خسروی از کشف بیش از ۱۴۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ الوند این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا به ویژه کالای دخانی حین استقرار در سه راهی شهر صنعتی البرز به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

این مقام انتظامی افزود: راننده پژو پارس بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت بالا متواری که ماموران پس از تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ خسروی ادامه داد: در بازرسی ماموران از خودرو تعداد ۱۴۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

وی ارزش ریالی سیگار قاچاق خارجی مکشوفه را در حدود ۳۷۰ میلیون ریال اعلام و بیان داشت: متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچی موادمخدردر عملیات مشترک پلیس قزوین و یزد


رییس پلیس مواد مخدر فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین و پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد خبر داد.

سرهنگ محسن قلی پور، رییس پلیس مواد مخدر فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، فردی را که در امر تهیه و خرید و فروش مواد مخدر از استان های جنوبی به مرکز کشور فعالیت می کرد شناسایی و تحرکات نامبرده مورد پایش اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: با تشدید اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، مشخص شد که این قاچاقچی، با خودروی تریلی تانکردار” دانگ فانگ ” قرار است مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از یکی از استان های جنوبی به تهران انتقال دهد.

رئیس پلیس مواد مخدر فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد در موقعیت ایستگاه شهید مدنی مستقر و با هماهنگی مقام قضایی، خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

قلی پور اضافه کرد: در بازرسی از کامیون مقدار تقریبی ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی گفت: در این رابطه خودور توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان