۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اولین یادواره کشوری شهدای مدافعان حرم برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۳۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۱ ساعت: ۱۴:۴ ↗ لینک کوتاه

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

اولین یادواره کشوری شهدای مدافعان حرم برگزار می‌شود

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: اولین یادواره کشوری شهدای مدافعان حرم در روز ۲۵ شهریور با حضور خانواده شهدا مدافع حرم از سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود.

اولین یادواره کشوری شهدای مدافعان حرم برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماع صبح قزوین ، سرهنگ عباس برزگرابراهیمی، جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در نشست خبری که در سالن جلسات سپاه ناحیه امام حسن قزوین برگزار شد، اظهار کرد: آئین گرامیداشت شهدای مدافع حرم پنج شنبه 25 شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شهدای مدافع حرم تصریح کرد: ایـن شـهدا امتیازاتـی دارند، یکـی ایـن اسـت کـه اینهـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد وامتیـاز دوم ایـن شـهدا ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر مبـارزه نمی‌کردنـد و جلویش گرفتـه نمی‌شـد مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتانها بـا اینهـا می‌جنگیدیم.
وی افزود: امتیـاز سـوم هـم این اسـت کـه اینهـا در غربـت بـه شهادت رسیدند، ایـن هـم یـک امتیـاز بزرگـی اسـت، این هـم پیش خـدای متعـال فرامـوش نمی‌شـود.
جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به برنامه های یادواره کشوری شهدای مدافع حرم تشریح کرد: از خانواده های شهدای مدافع حرم سراسر کشور برای شرکت در این یادواره دعوت شده است.
وی در ادامه افزود: همچنین از دو خانواده شهید از کشور افغانستان، دو شهید از کشور پاکستان و یک شهید از کشور عراق نیز دعوت شده است.
برزگر با اشاره به اتحاد شیعه و سنی برای دفاع از حریم اهل بیت عنوان کرد: ۱۵ خانواده شهید مدافع حرم نیز اهل تسنن هستند که نشان دهنده اتحاد و همبستگی بین شیعه و سنی برای حراست از حرم آل الله است.
وی اعلام کرد: یادواره کشوری شهدای مدافعان حرم روز ۲۵ شهریور ماه ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار خواهد شد و در این مراسم از اولین سرود ویژه مدافعان حرم نیز رونمایی خواهد شد.
جانشین سپاه قزوین با اشاره به همکاری دستگاههای اجرایی برای برگزاری این یادواره بیان کرد: فرمانداری، شهرداری، اصناف، دانشگاه آزاد اسلامی و فرمانداری سپاه صاحب الامر (عج) را برای برگزاری این یادواره یاری و همراهی کردند.
برزگر در پایان یادآور شد: پیکر شهید گل محمد غلامی روز سه شنبه به شهرستان بویین زهرا منتقل شده و در شهر سگزآباد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان