۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اختلاف سهامداران از جمله دلایل تعطیلی واحدهای صنعتی در استان است
کد خبر: ۲۱۵۲۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۰ ساعت: ۱۵:۳۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

اختلاف سهامداران از جمله دلایل تعطیلی واحدهای صنعتی در استان است

استاندار قزوین گفت: در استان صنعتی قزوین یکی از دلایل تعطیلی و غیرفعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی، مشکلاتی همچون اختلاف سهامداران است که رفع این مشکلات نیاز به همکاری بیشتر دستگاه قضایی دارد.

اختلاف سهامداران از جمله دلایل تعطیلی واحدهای صنعتی در استان است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین ظهر امروز(شنبه) در مراسم رونمایی از سامانه ابلاغ الکترونیک دادگستری استان در سالن همایش اداره‌کل دادگستری قزوین اظهار کرد: این خدمت که با استفاده از دانش و تکنولوژی جدید راه‌اندازی می‌شود از گام‌های جدی دارای اهمیت است که باید اطلاع رسانی لازم به مردم جهت استفاده ارائه شود.
وی افزود: چنین اقداماتی موجب تسهیل و تسریع در انجام خدمات شده و رضایت مراجعان را در پی خواهد داشت و همچنین بخشی از فسادهایی که ممکن است در مسیر کار وجود داشته باشد، برطرف می‌کند.
استاندار قزوین با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران بحث حقوق شهروندی به معنای حقیقی در حوزه‌های مختلف فردی، گروه و خانواده و در حوزه اجتماعی مدنظر قرار گرفته اما نکته مهم، اجرای قاطعانه قوانینی است که برگرفته از شرع مقدس و قانون اساسی است.
وی عنوان کرد: قوای سه گانه، بازوان نظام بوده که باید اهداف نظام و رهبری را در جامعه مسقر ‌کنند که در عین داشتن استقلال و تفکیک از یکدیگر، خروجی همه این قوا باید دارای هماهنگی و همخوانی با هم باشند و در شورای عالی امنیت ملی با حضور رؤسای سه قوه و سایر نهادها، مصوبات باید به تایید و تصویب رهبری برسد.
همتی خاطرنشان کرد: هماهنگی میان مجموعه دستگاه‎های سه قوا در استان برجسته و قابل تحسین است و همواره تلاش می‌کنیم که با همگرایی، خروجی نهایی فعالیت‌ها و برنامه‌ها در راستای اهداف نظام در پهنه استانی اجرا شود.
وی با اشاره به نقش قوه قضائیه در تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که همه قوا باید در بحث اقتصاد مقاومتی پای کار باشند همچنین با افزایش اطلاعات مردم، زمینه مشارکت بیشتر آنها را در عرصه اقتصاد مقاومتی فراهم شود.
این مسئول عنوان کرد: در استان صنعتی قزوین بر اساس بررسی‌های صورت گرفته یکی از دلایل تعطیلی و غیرفعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی، مشکلاتی همچون اختلاف سهامداران است که نیاز به همکاری بیشتر دستگاه قضایی دارد.
استاندار قزوین ادامه داد: تقاضا داریم در برخورد با واحدهای تولیدی و صنعتی با توجه به نگاه استراتژیک که رهبری بر مبحث اقتصادی دارند، قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده‌ها همکاری بیشتر داشته و با سرعت بخشی به روند رسیدگی به پرونده‌ها، تلاش لازم را برای رفع مشکلات به کار گیرد.
وی در پایان گفت: مدیران و دستگاه‌ها سرمایه‌های نظام هستند بنابراین باید مراقب باشیم به گونه‌ای با تخلفی که پیش می‌آید، برخورد نکنیم که مردم نسبت به همه دستگاه حاکمیت بدبین و ناامید نشوند که خسارت آن به مراتب بیش از موارد اندکی است که در طول مسیر به وجود می‌آید.
انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان