۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جنایات آل سعود در حادثه منا نباید به فراموشی سپرده شود/ دشمن توانایی مبارزه با انقلاب اسلامی را ندارد
کد خبر: ۲۱۵۲۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۸ ساعت: ۱۶:۱۴ ↗ لینک کوتاه

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور:

جنایات آل سعود در حادثه منا نباید به فراموشی سپرده شود/ دشمن توانایی مبارزه با انقلاب اسلامی را ندارد

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور عنوان کرد: انقلاب ما براساس گفتمان اسلامی شکل گرفت و ایدئولوژیک انقلاب اسلامی بر پایه اسلام و تفکرات الهی بود، دشمنان نمی‌توانند با این انقلاب جنگ کنند چون این انقلاب دارای رهبری با تفکر اسلامی است.

جنایات آل سعود در حادثه منا نباید به فراموشی سپرده شود/ دشمن توانایی مبارزه با انقلاب اسلامی را ندارد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حسین اسماعیلی، دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر و نواندیش خدمتگزار کشور ظهر امروز(پنجشنبه) در سالن آمفی تئاتر استانداری، اظهار کرد: استان قزوین بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، تاکید من به معاونان و دبیران این است که جمعیت فرزندان شاهد باید به عنوان یک جمعیت اخلاق محور باشند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ اخلاق محوری است، بیان کرد: در آستانه ایام شهادت امام محمدباقر(ع) باید از فضایل اخلاقی آن حضرت درس بگیریم و ایشان را به عنوان رفتار محوری الگو و سرلوحه در مسیر زندگی خود قرار دهیم.

اسماعیلی با اشاره به وقوع حادثه منا و برنامه برائت از مشرکین بیان کرد: شهدای حج خونین سال 66 که در مراسم برائت مشرکین به شهادت رسیدند و همچنین حاجیان جانباخته ما در حادثه منا از شهدای بزرگواری هستند که هیچ زمانی یاد آنها در مناسک حج فراموش نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: فداکاری و ایثار شهدای حج باید در مسیر زندگی ما به عنوان الگو قرار بگیرد، جنایت آل سعود امروز مشکلات زیادی را در منطقه به وجود آورده و تکلیف ما این است که این حوادث را برای مطالبه حق مظلومان زنده نگه داریم.

این مسئول اذعان کرد: ما باید اهداف و اصول انقلاب اسلامی را در مسئله برائت از مشرکین زنده نگهداریم و به فراموشی نسپاریم، حادثه منا مسئله مهمی و قابل پیگیری است و در این مسیر باید دستگاه‌های اجرایی پیگیر حقوق مردم باشند.

وی با اشاره به مسئولیتی که دبیران جمعیت شاهد و ایثارگر برعهده دارند، گفت: دبیران وظیفه دارند این نوع مناسبت‌ها را در استان‌های خود زنده نگه داشته و برای مردم درباره این حوادث روشنگری کنند.

فرهنگ ایثار و شهادت چیزی جز باورهای دینی و تفکر سیدالشهدا نیست

اسماعیلی اظهار کرد: هر گروهی برای حفظ پایداری و استمرارش باید ایدئولوژیک خود را به خوبی حفظ کند، تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان در تبعیت از ولایت فقیه است، به همین دلیل بیشتر کشورها با رهبر حکومت خود اختلاف دارند.

وی با اشاره به دلیل اینکه دشمن توانایی مبارزه با انقلاب اسلامی ما را ندارد، بیان کرد: انقلاب ما براساس گفتمان اسلامی شکل گرفت و ایدئولوژیک انقلاب اسلامی بر پایه اسلام و انقلاب الهی بود، دشمنان نمی‌توانند با این انقلاب جنگ کنند چون این انقلاب دارای رهبری با تفکر اسلامی است.

دبیر جمعیت شاهد و ایثارگر کشور عنوان کرد: گروهی که می‌خواهند در بلندمدت سربلند باشند باید در عمق بخشیدن به تفکر دینی و انقلابی مردم خود تلاش کنند، اگر این تفکر در  همه تشکیلات همگانی شد تفرقه‌ای  ایجاد نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تفکر انقلاب اسلامی ما برگرفته از فرهنگ قیام سید الشهدست که ریشه در باورهای دینی دارد، این باورهای دینی باید احیا و گسترش یابد، فرهنگ ایثار و شهادت چیزی جز باورهای دینی و تفکر سیدالشهدا نیست و این چهار چوب‌ها باید بیشتر بیان و تقویت شود.

اسماعیلی در پایان ابراز کرد: استادان باید به مسئله جذب و ساماندهی توجه ویژه داشته باشند و تفکر انقلابی را تکرار و بیان کنند زیرا خدمت به خانواده شهدا و خدمت ترویج ایثار و شهادت توفیق الهی بزرگی است.

انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان