۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پروانه ۷ شرکت حمل و نقل درون‌شهری تمدید می‌شود
کد خبر: ۲۱۴۷۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲ ساعت: ۱۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین:

پروانه ۷ شرکت حمل و نقل درون‌شهری تمدید می‌شود

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: پروانه هفت شرکت حمل و نقل درون شهری(آژانس) طی مرداد ماه سال جاری با استفاده از نرم‌افزار تاکسیرانی تمدید شد.

پروانه ۷ شرکت حمل و نقل درون‌شهری  تمدید می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی‌زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: پس از بهره‌برداری از نرم‌افزار تاکسیرانی، تمام امور مربوط به صدور و تمدید مجوز و پروانه تاکسی‌های تحت نظارت سازمان با استفاده از این نرم‌افزار انجام می‌شود.

وی با اشاره به مزایای استفاده از نرم‌افزار تاکسیرانی برای صدور و تمدید مجوزهای تاکسیرانی عنوان کرد: استفاده از این نرم‌افزار مدت زمان انجام کارهای اداری مربوط به صدور و تمدید مجوزها و پروانه‌های تاکسیرانی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا در مرداد ماه سال جاری پروانه 7 شرکت حمل و نقل درون شهری (آژانس) که تحت نظارت این سازمان فعالیت می‌کند، تمدید شده است.

دربندی‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت دو مورد مجوز مباشر (نماینده مدیرعامل شرکت حمل و نقل درون شهری) نیز صادر شده است.

این مسئول یادآور شد: امیدواریم با فراهم کردن بسترهای لازم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم تا تاکسیرانان از سایر مزایای نرم‌افزار تاکسیرانی نیز بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان